خبرهای داغ:
جانشین اسبق سپاه نینوا:

انقلاب ما با اقتدار به مسیر عزت خود ادامه می دهد/انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار را به هم ریخت

سرهنگ حسین کریمی‌اول گفت: ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ با در میدان بودن و دفاع از حریم انقلاب اسلامی توانست، نقشه دشمنان را نقش بر آب و آنها را مایوس کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۹۳۴
|
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

انقلاب ما با اقتدار به مسیر عزت خود ادامه می دهد/انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار را به هم ریخت

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حسین کریمی اول جانشین اسبق سپاه نینوا در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی بابیان اینکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود و شعارها و آرمان‌هایی که ارائه کرد، تمام معادلات جهانی بالاخص معادلات ۲ قطب شرق و غرب آن زمان را بهم ریخت، اضافه کرد: به همین دلیل دشمنی استکبار با انقلاب و ملت ایران آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با فروپاشی شوروی، نظام جهانی از ۲ قطبی بودن به تک قطبی شدن با محوریت آمریکا تغییر کرد و این کشور مستکبر نیز دچار غرور شده و هر کاری دلش می‌خواست در کشورهای مختلف انجام می‌داد.در چنین شرایطی انقلاب اسلامی، رهبری و ملت ایران مقابل این کشور مستکبر ایستادند و معادلات قدرت او را به هم ریختند و کانون قدرت جهان از غرب به شرق و ایران، چین و روسیه تغییر کرده است.

جانشین اسبق فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: آمریکا به سبب برهم خوردن هژمونی قدرتش با ایران و آرمان‌ها، راهبردها و موقعیت استراتژیکی آن وارد جنگی ترکیبی شده و با حمایت از نوکران منطقه‌ای خود و برخی افراد فریب خورده داخلی به دنبال آسیب زدن به انقلاب است.

وی اظهار داشت: در این جنگ ترکیبی برخی افراد داخلی که ادعای همراهی با امام راحل و انقلاب را دارند، سکوت کردند و یا به آمریکا و شعارهایش دل خوش کردند اما آنها نمی‌دانند که به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب؛ آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کریمی اول بابیان اینکه ملت ایران عشق به انقلاب، امام راحل، شهدا و رهبری دارند و به دشمنان اجازه نخواهند داد آسیبی به کشورشان بزند، تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان خارجی و حامیان داخلی آنها، انقلاب اسلامی ما با اقتدار به مسیر عزت و افتخار خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: گروه‌های مختلف ملت حماسه آفرین ایران با وحدت و همبستگی شان، بارها حضور پرشور در صحنه را از جمله در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، تشییع ۴۰۰ شهید گمنام اخیر و یا حضور حماسی در تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها