خبرهای داغ:
سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرانجام، پیروزی متعلق به فلسطین است و به زودی آزادی بیت‌المقدس که همان آرمان حاج‌قاسم است، تحقق می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۷۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

تدوین سندی پیش نویس نسبت به تشکیل جبهه بین المللی مقاومت رسانه‌ای

سردار رمضان شریف سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه هم‌اندیشی برای تشکیل جبهه بین‌المللی مقاومت رسانه‌ای با محوریت شهید سلیمانی که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ولی‌عصر(عج) بسیج برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با امپراتوری رسانه‌ای بزرگ که ترکیبی دو واحده است، کاری سخت و پیچیده‌ است و کارکرد جبهه مقاومت رسانه‌ای در این‌باره را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در جبهه مقاومت و نیروی قدس، سردار قاآنی همان کاری را می‌کند که حاج‌قاسم انجام می‌داد تصریح کرد: همه کسانی که در سال‌های متمادی و بعد از بیداری اسلامی در جبهه مقاومت کار می‌کردند، اکنون با انگیزه فوق‌العاده در تلاش و تکاپو هستند و در همه حوزه‌ها از فلسطین گرفته تا جغرافیای جهان اسلام، تحقق آرمان‌های حاج‌قاسم را دنبال می‌کنند.

سردار شریف گفت: اکنون کرانه باختری، غزه و حتی همه اراضی اشغالی، درگیر جریان مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند که خاموش‌نشدنی است. سرانجام، پیروزی متعلق به فلسطین است و به زودی آزادی بیت‌المقدس که همان آرمان حاج‌قاسم است، تحقق می‌یابد.

در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان برخی رسانه‌های فرامرزی و منطقه‌ای به بیان مطالب خود پرداختند و مقرر شد به‌زودی، پیش‌نویس تشکیل جبهه بین‌المللی مقاومت رسانه‌ای، تدوین و ارائه شود.

ت-۵۳۷۹

انتهای  پیام/

ارسال نظرات