همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی:

ولایتمداری، ویژگی بارز سردار دل‌ها/حاج قاسم به معنای واقعی یک انقلابی به تمام معنا بود

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی نهایت اطاعت از ولایت فقیه و فردی جهادی و مخلص بود؛ حاج قاسم عضو هیچ گروه و حزبی نبود و در یک کلام انقلابی بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۴۰۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان‌ مرکزی از فراهان؛ یادواره "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" با حضور همرزم شهید سلیمانی "سردار حاج عظیم ابراهیم پور " در سالن آموزش و پرورش فراهان با حضور مردم ولایتمدار شهرستان و مسئولان فراهان برگزار شد.

سردار حاج عظیم ابراهیم پور با اشاره به الگوگیری از حاج قاسم در دعوت به امر به معروف گفت: حاج قاسم محبوب همه بود؛ ایشان رسالت خود را در دعوت به امر به معروف با محبت عملی می کرد. مشکل حجاب را باید مردم با محبت حل کنند. 
عظیم پور با بیان اینکه ادبیات در امر به معروف مهم است، بیان کرد: رهبری بر تذکر لسانی تاکید می کند؛ ما هم اگر تذکر را انجام می دهیم باید برای خدا باشد.
وی با اشاره به علاقه حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری گفت: حاج قاسم رسما و علنا از حقانیت رهبر معظم انقلاب دفاع می کرد و این علاقه بین ایشان و مقام معظم رهبری دو طرفه بود؛ حاج قاسم با تمام وجودش سرباز ولایت بود.

وی به عشق و علاقه مردم به سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود:  کسی که خالصانه در راه خدا قیام کند، خداوند محبتش را در دل مردم قرار می دهد و رعب و وحشت را در دل دشمنانش ایجاد می کند.
سردار ابراهیم پور با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی گفت: تشییع پیکر حاج قاسم در ۵ شهر مختلف برگزار شد که مجموعا ۲۳ میلیون نفر شرکت کردند.

همرزم شهید سلیمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری در آن ایام، در نمازجمعه سخنرانی کردند و فرمودند تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی تجلی فطرت درونی ملت ایران است.
وی ادامه داد: آن هایی که ملت ایران را می خواهند بشناسند افرادی که در تشییع جنازه شرکت کردند را ببینند، که از همه قشر مختلف شرکت کردند.
سردار ابراهیم پور تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی نهایت اطاعت از ولایت فقیه و فردی جهادی و مخلص بود؛ حاج قاسم عضو هیچ گروه و حزبی نبود و در یک کلام انقلابی بود.

وی گفت: رهبر انقلاب تاکید کردند منظور از انقلابی افرادی است که طرفدار مردم محروم و مستضعف، کسانی که دغدغه مند مردم هستند. حاج قاسم به معنای واقعی یک انقلابی به تمام معنا بود.

وی با اشاره به محبت خاص شهید سلیمانی نسبت به فرزندان شهدا و ایتام، تصریح کرد: حاج قاسم توجه ویژه به فرزندان شهدا داشت. مسئولان هم باید حامی خانواده ها و نیازمندان باشند.

سردار ابراهیم‌ پور خاطرنشان کرد: همان طور که شهید بهشتی بیان می کند "در انقلاب اسلامی پشت سر کسانی حرکت کنید که هرچی در زندگی خصوصی آن ها وارد شوید، متوجه خواهید شد زندگی خصوصی آن ها تجلی اسلام و انقلاب است." حاج قاسم زندگی خصوصیش تجلی ارزش های اسلام و انقلاب بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار