سردار چهارباغی:

شهید سلیمانی؛ ستون محور مقاومت/مکتب سلیمانی عامل اصلی شکست آمریکا در منطقه است

سردار چهارباغی گفت: آمریکایی‌ها، سردار سلیمانی را عامل شکست‌های متعدد خود می‌دانستند و فکر می‌کردند که با شهادت وی جبهه مقاومت شکست خواهد خورد در حالیکه خون مطهر شهید سلیمانی، از حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت تأثیرگذارتر است.
کد خبر: ۹۴۸۰۹۶۶
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ سردار سرتیپ پاسدار محمود چهارباغی، همرزم شهید سلیمانی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم در سالن سلمان ساوجی ساوه گفت: مقامات آمریکایی شهید سلیمانی را عامل شکست سیاست‌ های خود در منطقه می‌ دانند و همواره از ایشان ترس و واهمه داشتند و امروز هم از مکتب حاج قاسم هراس دارند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در مقطعی ظهور کرد که عده‌ ای می‌ گفتند دین، افیون توده‌ هاست و اگر پیشرفت می خواهید باید دین گریز باشید و این حرف در اغتشاشات اخیر نیز از سوی آشوبگران گفته می‌ شود.

همرزم شهید سلیمانی با توجه به دسیسه‌ های دشمن پس از پیروزی انقلاب برای نابودی انقلاب و اسلام تصریح کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تحمیل جنگ هشت ساله، شبیخون فرهنگی، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و... تمام تلاش خود را تا به امروز کرده اند تا این انقلاب را از بین ببرند، اما در کمال تعجب دیدند که این سناریو‌ها تاثیری در اراده ملت ایران نداشته و این نظام با سرعت و شتابان به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی شهید سلیمانی را محور جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: شهید سلیمانی محور جبهه مقاومت بود و با راه اندازی تیپ فاطمیون و طراحی عملیات‌های متعدد توانست حلقه محاصره دمشق را با شکست مواجه کند.
سردار چهارباغی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران را حرم می‌ دانست و دفاع از تمامیت ارضی آن را واجب و عبادت برمی‌ شمرد، سردار دل‌ ها از هیچ کسی جز خدا نمی‌ترسید و همواره بر اقامه نماز شب و قرائت قرآن اهتمام داشت و شیر روز و زاهد شب بود.
وی آزادی حلب در سوریه را یکی از سخت‌ترین عملیات‌های جبهه مقاومت دانست و افزود: پیش از آزادی حلب سناریوی آزادی شرق سوریه که به تصرف دشمن درآمده بود، کلید خورد و نهایتا راه سوریه به عراق باز شد و سردار سلیمانی پس از باز شدن راه عراق به سوریه، پایان حکومت داعش را اعلام کرد، گرچه هم اکنون طرفدارانی از داعش هنوز وجود دارند، اما جبهه مقاومت توانست حکومت داعش را ساقط کند.
سردار چهارباغی ادامه داد: آمریکایی‌ها، سردار سلیمانی را عامل شکست‌های متعدد خود می‌دانستند و بر این اساس در بامداد ۱۳ دی ماه حاج قاسم را به شهادت رساندند و پس از آن غرش موشک‌های ایرانی محل شهادت شهید سلیمانی را در عین‌الاسد با خاک یکسان کرد.
همرزم شهید سلیمانی با تاکید بر تقویت جبهه مقاومت پس از شهید سلیمانی افزود: دشمنان نظام اسلامی فکر می‌کردند که با شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت شکست خواهد خورد در حالیکه خون مطهر شهید سلیمانی، از حاج قاسم سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت تأثیرگذارتر است.
وی افزود: در شرایط کنونی با تأسی از سیره شهدا به ویژه سردار سلیمانی باید مکتب آنان را پیروی کرد و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین به منظور مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنیم و دشمن را در جنگ ترکیبی و شناختی خود با شکست مواجه کنیم.

شهید سلیمانی، الگوی بی‌بدیل همه آزادمردان جهان
سرهنگ پاسدار حسین رنجبر جانشین سپاه ساوه در ابتدای این مراسم، شهید سلیمانی را الگوی بی بدیل دانست و افزود: سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی بی‌بدیلی برای همه آزادمردان جهان است.

وی افزود: امروز اگرچه شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ما نیست، اما مکتب حاج قاسم همواره زنده است و راه او که همان خط سرخ انبیاء و اولیاء است، ادامه دارد.
سرهنگ رنجبر با اشاره به مکتب سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک شخص نبود، بلکه یک مکتب بود که باید عناصر این مکتب برای نسل جوان تبیین شود.
در ادامه این مراسم شعرخوانی توسط احمد علوی از شعرای برجسته کشور، اهدای جوایز مسابقه عکاسی "قاب ماندگار" ویژه تشییع شهدای گمنام در ساوه با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار