سردار سلیمانی در میدان جهاد و مقاومت نام‌آور بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جهاد و مقاومت به‌معنای‌واقعی‌کلمه نام‌آور بود، پس باید ایشان را به نسل جدید معرفی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۱۰۵۴
|
۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام محسن حمزه صحیحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت 13 دی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد جامع سردشت برگزار شد، گفت: نام و یاد این بزرگمرد برای همیشه در تاریخ انقلاب و منطقه ماندگار شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه این سردار قوی‌دل در میدان جهاد و مقاومت نام‌آور بوده و در عمل ثابت کردند که در غلبه بر دشمنان اسلام و انقلاب یکه‌تاز است، پس باید ایشان را به نیکی برای آحاد مردم معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: حاج قاسم یکی از صد‌ها بزرگ مردانی است، که در سایه مکتب امام و رهبر انقلاب رشد کردند، به بلوغ رسیدند و جهانی را تحت‌تاثیر خود قرار دادند.

فرماندار سردشت لقمان خسروپور در این مراسم، گفت: شهید سلیمانی در حالی از منظر رهبر معظم انقلاب به عنوان مکتب معرفی شد، که نماد تحقق واقعی ارزش‌هایی نظیر مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی، اخلاص و اعتماد به وعده‌های الهی بود.

وی ادامه داد: همه ویژگی‌های انسان‌های شجاع و پرآوازه، در میدان جهاد و مبارزه با دشمنان انسانیت به خصوص داعش و رژیم صهیونیستی در او تجلی عینی داشت، پس باید تا جایی که ظرف وجودمان گنجایش دارد، از او بیاموزیم..

این مسئول با بیان اینکه، ایشان هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام، مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود، گفت: به طور قطع ایشان شکست‌های بزرگی را به آمریکای جنایتکار و نظام غاصب صهیونیستی تحمیل کرده است، که هم‌اکنون قدرت باقی‌مانده آن‌ها را به وضوح شاهد هستیم که در‌حال فروریزی است.

وی افزود: حاج قاسم با شهادت خود نشان داد راهی که او و یارانش در سراسر جهان از سال‌ها پیش آغاز کرده اند، ادامه خواهد داشت، چون حاج قاسم بدون‌تردید نماد یک شخصیت فوق‌العاده تاثیرگذار در جهانی شدن تفکر اسلامی و انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار