خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه میانه:

مکتب حاج قاسم، مکتب هدایتگر بشریت به سمت آزادگی است

تبریز- جانشین فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، یک راه و مکتب ماندگار در طول تاریخ است، گفت: مکتب او، مکتبی است که دست بشریت را گرفته و به سمت آزادی و آزادگی هدایت می کند.
کد خبر: ۹۴۸۱۱۱۴
|
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف روحی در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، استمرار راه شهید سلیمانی را موجب استقامت حرکتی منسجم در مسیر اجرای نقشه های تعیین شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب دانست.

   وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی برجسته سردار سلیمانی و علت ماندگاری و شهرت جهانی او، ولایت مداری است، اظهار داشت: اگر ما وصیت آن شهید را مرور کنیم، متوجه می شویم که چکیده آن چیزی جز ولایت مداری و ولایت پذیری نیست.

    روحی با تبیین راهبردهای فرا مرزی مکتب حاج قاسم سلیمانی، ایجاد وحدت و تقویت اشتراکات کشورهای اسلامی هم در تئوری و هم در عمل، و دفاع از حاکمیت ملی کشورهای منطقه را دو راهبرد مهم مکتب حاج قاسم برشمرد.

   جانشین فرمانده سپاه میانه حمایت از تمامیت ارضی کشورها و مقابله در برابر تجزیه کشورهای اسلامی را راهبرد سوم و تامین امنیت منطقه با مشارکت خود کشورهای منطقه را چهارمین راهبرد ایشان دانست.

   روحی با اشاره به وصیتنامه عرفانی و پرمحتوای سردار سلیمانی؛ حفظ جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین امانت، توجه خاص به حلال و حرام الهی، حفظ احترام و بزرگ شمردن پدر و مادر، بصیرت در انتخاب و رفاقت را چهار توصیه مهم ایشان برشمرد و افزود: یکی دیگر از مهمترین توصیه های ایشان، توصیه بر اقامه نماز شب به عنوان کلید تمام عزت هاست.

   آیین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سالروز ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در مسجد جامع میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار