خبرهای داغ:

رزمایش دفاع از مقر به همت پایگاه امام حسین (ع) سرخه برگزار شد

به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی رزمایش دفاع از مقر همراه با گشت شبانه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۷۶
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه بصیرت و مقاومت برنامه دفاع از مقر به همت کارگروه عملیات پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص جزئیات این رزمایش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی رزمایش دفاع از مقر پایگاه و مسجد محله توسط بسیجیان از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار شد.

 او افزود: همچنین در ادامه این رزمایش برگزاری پیاده روی شبانه با حضور بسیجیان از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در مناطق اطراف سرخه انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: برگزاری گشت محله محور با حضور گسترده بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) با حضور سه تیم گشتی پیاده از دیگر برنامه های اجرایی در حاشیه این رزمایش بوده است.

امامی گفت: همچنین حلقه شهید حاج قاسم سلیمانی با موضوع درمورد گشت و رزم شبانه و آموزش با تجهیزات همراه با آموزش نظامی قبل از رزم شبانه توسط مسئول عملیات به بسیجیان در پایگاه تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار