فرمانده کل سپاه:

بسیج سازندگی سپاه کربلا در محرومیت زدایی مثال زدنی است

ساری-سردار سلامی به فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا اشاره کرد و افزود:بسیج سازندگی استان مازندران هم از نظر تجهیزات و امکانات و هم از نظر وسعت فعالیت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی که به عهده گرفته واقعا یک بسیج سازندگی مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۸۲۲۵۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

بسیج سازندگی سپاه کربلا در محرومیت زدایی مثال زدنی است /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح ۳۰۵۰ پروژه محرومیت زدایی مردم پایه بسیج با اشاره محرومیت زدایی در استان مازندران گفت: به همکاری‌ های صمیمانه و کاملا سازماندهی شده مجموعه‌ی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی مازندران با مجموعه سپاه کربلا، برای رفع فقر و محرومیتی که به هر شکل در بخشی از جامعه ما و آن استان وجود دارد، تشکر می‌کنم.

سردار سلامی به گزارش دکتر حسینی پور استاندار مازندران از فعالیت‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا هم اشاره کرد و افزود: این گزارش واقعا برای ما امیدبخش و بسیار شوق افزا بود.

فرمانده کل سپاه در ادامه با تصریح بر اینکه بسیج سازندگی استان مازندران هم از نظر تجهیزات و امکانات و هم از نظر وسعت فعالیت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی که به عهده گرفته واقعا یک بسیج سازندگی مثال زدنی است ، خاطرنشان کرد: هدایت‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان، حمایت‌های استاندار و همه‌ی دستگاه‌های اجرایی مازندران نقش به سزایی در موفقیت‌ها و تحقق پروژه‌های محرومیت زدایی توسط این سازمان داشته، که ما صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

سردار سلامی از بین بردن محرومیت در استان مازندران را پر نعمت دانست و اضافه کرد: استعداد‌های لازم برای یک زندگی توام با رفاه و یک زندگی عزتمندانه برای همه مردم آن خطه را دارد، نه فقط آرزو بلکه هدف و برنامه‌ی جامع و جاری سپاه است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه با همکاری هم و به اذن خداوند ظرف سال‌های آینده با شکوفا کردن استعداد‌های نهفته در استان مازندران همه نیاز‌های مناطق روستایی مازندران را برطرف خواهیم کرد، گفت: ما برای تحقق این هدف مصمم هستیم و به همکاری و مساعدت استاندار و همکارانشان در سطح آن استان کاملا امیدوار و نیازمندیم و مطمئنیم که با این همتی که در مجموعه مدیران و مسئولان مازندران وجود دارد اتفاقات بسیار زیبا برای مردم عزیز و شهید داده دیار علویان خواهد افتاد.

سردار سلامی در پایان سخنان خود یادآور شد: از سپاه کربلا، بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، خیرین و آحاد مدیران و مسئولان نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی استان مازندران که همت کردند و ما را به آن درجه از افتخار در آن خطه رساندند که برای یک آینده خیلی خوب می‌توانیم صحبت کنیم، صحبت‌هایی که متکی بر عمل بوده نه آرزو، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار