خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۱۶
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه‌ای اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی را محکوم کرد.

بسمه تعالی

عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ قَالَ قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ: إِذَا رَأَيْتُمُ اَلرَّجُلَ لاَ يُبَالِي مَا قَالَ وَ لاَ مَا قِيلَ لَهُ فَإِنَّهُ لِغَيَّةٍ أَوْ شِرْكِ شَيْطَانٍ. امام صادق عليه السلام فرمودند: رسول اللّه (صلی الله علیه و آله) فرمودند: هنگامى كه مردى را ديديد كه باكى ندارد در آنچه مى گويد و يا آنچه به او گفته مى شود اين به واسطه ضلالت يا شركت شيطان است. الکافي، جلد۲،  صفحه ۳۲۳.

بار دیگر گمراهان کوردل و شرکای شیطان بزرگ، دور هم جمع شده اند تا به خیال خام خود، نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدای متعال اراده کرده است نور خود را كامل گرداند. به یقین انوار قدسیه الهی که به اراده ذات اقدس اله، توسط بزرگ رهبر جهان اسلام، همچون خورشیدی جهان افروز، به همه عالم نورافشانی می کند؛ هرگز خاموش شدنی نیست.

تجربه نشان داده است که اقدامات سخیف و غیرانسانی مدعیان آزادی و حقوق بشر، موجب تلألو بیش از پیش آفتاب جهان تاب اسلام و مردان الهی گشته است. به یقین این حرکت زشت و اقدام وقیحانه نشریه هتاک و گستاخ فرانسوی (که سابقه اهانتهای شنیع و بی شرمانه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را نیز در کارنامه سیاه خود دارد و همچنین نشانه اوج ذلت، عصبانیت و بی منطق بودن کشورهای مدعی انسانیت و اخلاق است) اراده ما سربازان ولایت را در مبارزه با مستکبرین عالم و هم پیاله های شیطان بزرگ و همچنین توسعه حاکمیت دین مبین اسلام در سراسر گیتی را صدچندان خواهد کرد

ان شاءالله با اراده خدای منان و رهبری داهیانه امین امت، رهرو پیر خمین، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (روحی له الفداء) در آینده ای نزدیک اضمحلال مستکبرین جهان در رأس آن شیطان بزرگ را توسط پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم عزیز، به نظاره خواهیم نشست؛ چرا که قدرت و اراده خداوند متعال، بر همه قدرت‌ها و اراده ها پیروز است.

«أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ»

الیاس نجاری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات