کارشناس سیاسی:

دشمن مکتب "سلیمانی" را هدف گرفته است

کارشناس سیاسی گفت: امروز دشمن می خواهد همان طور که سردار سلیمانی را از ما گرفت، مکتب شهید سلیمانی را نیز از ما بگیرد.
کد خبر: ۹۴۸۲۳۴۷
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج استان‌ مرکزی از فراهان؛ همزمان با دهه مقاومت مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای روستای ضیاآباد خنجین در مسجد جامد این روستا با سخنرانی سید مصطفی حسینی کارشناس سیاسی برگزار شد.
حسینی کارشناس سیاسی در این مراسم با اشاره به جهاد تبیین گفت: جهاد حکم شرعی و از فروع دین ما است؛ جهاد یعنی بر همه واجب است که از حق نظام دفاع کنند.

وی در ادامه افزود: ماهیت نظام جمهوری اسلامی اصالت به ذات دارد و اصالت به ذات، وصل به توحید است.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: فرهنگ نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس و سردار دل ها باعث شد، اکنون صادر کننده امنیت باشیم؛ امنیتی که حاج قاسم ایجاد کرد و امروز ایران جزیزه ثبات در منطقه است.

حسینی اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد همان طور که سردار سلیمانی را از ما گرفت، مکتب شهید سلیمانی را نیز از ما بگیرد؛ مکتب حاج قاسم نه فقط حزب و جریانات بلکه همه ادیان و گروه ها را شامل می شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ایران در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی نشان از این دارد که حاج قاسم نور خدا است. رفتار حاج قاسم فراجناحی و فرا حزبی بود.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: حاج قاسم در کشورهای مختلف هزاران بسیجی را تربیت کرد که این نشان از مکتب والای حاج قاسم دارد.

حسینی با تاکید بر این نکته که امروزه "حاج قاسم" واژه مکتب ساز شده است، گفت: یکی از ویژگی های حاج قاسم تواضع است که در دیدار با همه مردم دنیا مشخص است؛ با وجود اینکه حاج قاسم بالاترین نشان نظامی داشت اما هیچوقت از آن ها استفاده نکرد.

کارشناس سیاسی بیان کرد: حاج قاسم پرچم و پرچم دار وزارت دفاع نظام جمهوری اسلامی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار