مسکن رزمندگان نیکشهری یا کابوس ناتمام؟

با همت بسیج سازندگی سپاه نیکشهر و گروه های جهادی مطالبه گر، جلسه ای با حضور فرمانده سپاه، رئیس بنیاد مسکن، رئیس اداره راه، رئیس اداره آب، رئیس اداره برق و شهردارشهرستان نیکشهر و تمامی رزمندگان ذینفع در طرح مسکن رزمندگان این شهرستان که پس از گذشت ۱۴ سال همچنان نا تمام و غیر قابل سکونت می باشد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۲۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکوئی فرمانده سپاه نیکشهر در این جلسه ضمن دیدار صمیمی و چهره به چهره با رزمندگان گرانقدر ابراز داشت: رزمندگانی که در سخت ترین شرایط و خطرناکترین دوران ها برای دفاع از جان و مال مردم و حفظ ناموس این مملکت و در جهت تقویت پایه های این نظام و انقلاب از بذل جان خود نیز دریغ نکرده اند، قطعا لایق دریافت بهترین و بالاترین پاداش ها هستند که امیدواریم به لطف خداوند متعال در این دنیا و سرای آخرت از مواهب الهی برخوردار گردند.

وی در ادامه افزود: ضمن لزوم پیگیری جدی و برخورد با مسببین وضع موجود در پروژه مذکور، لازم است مسئولین فعلی با عزم جهادی و روحیه انقلابی، دست در دست هم برای رفع این مشکل از تمام توان خود استفاده نموده و قصور گذشتگان را جبران نمایند تا این طرح ناسرانجام به بهره برداری برسد.

رحیم بخش هوتی رئیس بنیاد مسکن در این جلسه گفت: مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای هر رزمنده جهت تکمیل مسکن پیش بینی شده که ۳۰ میلیون آن بصورت وام ۴ درصد و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض می باشد.

لازم به ذکراست: باتوجه به اینکه مبلغ فوق برای تکمیل طرح مذکور بسیار ناچیز می باشد، در این جلسه ۳ نفر از رزمندگان با رای اکثریت بعنوان نماینده جهت پیگیری امورات این ماجرا انتخاب شدند.

گفتنی است نبود آب، برق، راه دسترسی مناسب و عدم جدول کشی و خیابان کشی های داخلی این پروژه نیز بخش دیگری از معضلات اساسی این طرح ناتمام می باشد که چیزی در حدود ۱۴ سال است به کابوسی ناتمام و وحشتناک تبدیل شده که هیچ یک از مسئولین استانی و کشوری برای رفع و رجوع مشکلات این پروژه قدم موثری برنداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار