خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از فضاسازی پایگاه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و برگزاری گشت محله محور در پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۳۹
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه هفته زن و روز مادر نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه اقدام به زیباسازی و آذین بندی پایگاه خود به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا و روز مادر کردند.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، با آذین بندی و فضاسازی محیط بیرونی پایگاه و مسجد امام هادی (ع) بسیجیان شهر را مهیای فرارسیدن این عید کرده اند.

او افزود: یکی از راه های ترویج معارف فاطمی و تبیین شخصیت بانوی بزرگوار در جامعه اسلامی برگذاری اعیاد و جشن‌ها است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اضافه کرد: منش و شخصیت زیبای حضرت زهرا (س) برای کلیه آحاد جامعه بشری الگوی بی بدیلی است و می‌توان ابعاد مختلف برای سایرین تبیین کرد و این تنها با زبان نمی شود، بلکه باید عمل کنیم و خودمان را به این مرکز نور نزدیک کنیم.

امامی در ادامه اضافه کرد: همچنین حلقه‌ شهید‌ ابراهیم‌ هادی با موضوع قرائت و تفسیر قرآن و تعریف داستان های قرآنی و خطبه های نهج‌البلاغه با حضور محمد عربی سرگروه این حلقه برگزار شد.

او بیان داشت: جلسه ی کارگروه فرهنگی پایگاه با هدف انجام برنامه ریزی بهتر در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی پایگاه در مناسبت ها و اعیاد با حضور اعضا در پایگاه تشکیل و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) عنوان کرد: برگزاری گشت محله محور با حضور گسترده بسیجیان در قالب سه تیم گشتی پیاده با هدف برقراری نظم و امنیت در محله از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها