یادواره شهدا سالار آباد شهداد

عبودیت بدون نفی طاغوت امکان پذیر نیست

کد خبر: ۹۴۸۲۸۱۰
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کرمان، به همت حوزه امام رضا علیه السلام شهداد ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول صلوات الله علیه مراسم یادواره شهدا با حضور شهید گمنام و مسئولین شهر و خانواده معظم شهدا در روستای سالار آباد شهدادبرگزار شد.
حجةالاسلام عبدالرضا نظری در این مراسم بیان کرد: دشمنی حق و باطل در طول تاریخ، از بدو خلقت آدم (علیه السلام) وجود داشته، و تمام ۱۲۴ هزار پیامبر در مقابل جبهه باطل قرار داشتند.
وی افزود: عبودیت بدون نفی طاغوت ممکن نیست. شان حیات و زنده بودن، مبارزه با باطل و طاغوت است و باید بدانیم در عصر کنونی جبهه حق و باطل کدام است.
ایشان با اشاره به اینکه دو مکتب برای مدیریت دنیا وجود دارد عنوان کرد: جبهه شیعه و افق آن یعنی جامعه انتظار و حکومت مهدی (عج) و مکتب بعدی یهود و (صهیونسیم و وهابیت و سلفی گری) شامل این دو مکتب هستند.
وی با بیان اینکه دشمنی یهود در بدو شکل گیری انقلاب شروع شد، عنوان کرد: یهود می‌دانست که این انقلاب جهانی است و با هر شیوه‌ای از جمله کودتا، ترور، ۸ سال جنگ با ۳۶ کشور، نفوذ، مشکلات اقتصادی و فرهنگی و در نهایت جنک ترکیبی، تلاش کرده که مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.
وی افزود: فتنه ۹ دی دشمن از سال‌های ۵۸، ۶۷، ۷۸ و ۹۸ تقریبا هر ده سال وجود داشته و اکنون اگر هر ساله هم فتنه وجود داشته باشد، نگران نباشید چرا که امام صادق (ع) فرمودند که در نزدیکی ظهور، فتنه‌ها زیادتر می‌شود.
نظری در پایان تصریح کرد: راه مقابله با دشمن جهاد تبیین است. آگاهی بخشی به نسل جوان و انس با شعائر اسلامی و به خصوص روضه‌های ائمه، می‌تواند جامعه را در ریل اصلی خود قرار دهد.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار