فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع) استان تهران ؛

دشمن از مکتب قاسم سلیمانی می ترسد

کد خبر: ۹۴۸۲۸۵۰
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبر گزاری بسیج ، آیین افتتاحیه کانون بسیج فرهنگیان برای اولین بار در سطح مدارس شهرستانهای استان تهران و با حضور مدیران مدارس شهرستان پاکدشت در کانون شهدای فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان ما از مکتب شهید سلیمانی می ترسند ، از مکتب شهید فهمیده و دیگر شهدا می ترسند چرا که این مکتب هزار چهارصد سال عمر دارد.

ذوالقدر خاطر نشان کرد: خداوند به قاسم سلیمانی عزت داد با اینکه عزت منحصراً متعلق به خداست و رسول خدا و مومنین و حاج قاسم چون مومن بود خدا به آن عزت داد و گواه آن تشیع با شکوه و نام و آوازه آن در سراسر جهان است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در بستر رسانه ها بخصوص فضای مجازی تصریح کرد: اگر فرزندان ما متقی تربیت شوند و مومن بار بیایند خطری ایشان را تهدید نمی کند و جامعه برکت پیدا می کند و سالم خواهد ماند .

سردار احمد ذوالقدر در جمع مدیران مدارس شهرستان پاکدشت گفت: مولفه های تمدن سازی مثل مقاومت،بصیرت،ولایت و هدایت از مدارس شکل می گیرد و مدیران سکان دار این حرکت عظیم و موثر در مدارس هستند و زیر بنای این جریان را معلم جهاد گری خواهد ساخت که در این راه سختی ها را به جان بخرد و دانشمندان و نخبگان تاریخ تربیت یافتگان همین تفکر هستند.

گفتنی است این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه ، مدیران مدارس شهرستان ، بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، سرهنگ امجدی فرمانده سپاه ثامن الحجج (ع) و سید اصغر میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار و با اهدای حکم فرماندهان واحد فرهنگی به پایان رسید.

م-ب

ارسال نظرات