در سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار انجام شد؛

اهداء لوح افتخار به مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم

در بخش موسیقی جشنواره مردمی فیلم عمار رتبه دوم و لوح افتخار جایزه "آرمان روح الله" به اثر «آرمان عزیز» به تهیه کنندگی مرکز آفرینش‌های هنری بسیجِ معاونت فرهنگی سپاه استان قم اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۷۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم توانست رتبه دوم و  لوح افتخار جشنواره شعر، موسیقی و هنر‌های تجسمی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را برای اثر "آرمان عزیز" کسب کند.

وی افزود: اثر "ارمان عزیز" به موضوع شهدای امنیت فتنه اخیر در کشور بویژه طلبه شهید آرمان علی‌وردی پرداخته است و هم آوایی این اثر توسط گروه سرود فطرس قم و به سرپرستی ابوالفضل محمدی انجام شده است.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: شعر و موسیقی این اثر از حمید رمی می‌باشد و ضبط، تنظیم و صدا آرایی توسط گروه هنری بیان انجام شده، همچنین کارگردانی و تصویر نماهنگ را گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی بر عهده داشته است.

معاون فرهنگی سپاه استان قم ضمن تقدیر از محمد توکلی بعنوان مجری و مدیر این اثر بیان کرد: با کار جهادی و شبانه روزی توانستند اثری را با عنوان آرمان عزیز تولید نموده و در چهلم شهید آرمان علی وردی منتشر نمائیم.

وی بیان کرد: پس از شهادت دردناک طلبه بسیجی شهید آرمان علی وردی و شهادت تعدادی دیگر از بهترین طلاب و دانشجویان انقلابی در فتنه اخیر بر آن شدیم تا با حرکت سریع و بهنگام به تولید اثری فاخر در خصوص شهدای امنیت کشور بپردازیم و از آنجاکه سرود را هنر بومی انقلاب اسلامی میدانیم این شکل و فرم برای عرضه اثر انتخاب شد و الحمدلله بازتاب رسانه‌ای، تعداد بازدید و بازنشر اثر در فضای مجازی و پخش نماهنگ از شبکه‌های مختلف رسانه ملی نیز بسیار وسیع و غافل‌گیر کننده بود و به ما آموخت که مخاطب ما درک بسیاری بالایی از کار هنری فاخر دارد.

سرهنگ هادی بادینلو در ادامه گفت:
وجه تسمیه این اثر نیز به سخنرانی امام خامنه‌ای مدظله العالی باز می‌گردد که فرمودند "آن طلبه‌ی جوان، طلبه‌ی شهید جوان در تهران ــ آرمان عزیز! ــ او چه گناهی کرده بود؟"

وی خاطر نشان شد: نکته حائز اهمیت دیگر در تولید این اثر کار گروهی بود، نکته ای که امیدواریم در جبهه انقلاب اسلامی تقویت گردد. برای تولید این اثر معاونت فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، گروه سرود فطرس استان قم، کانون فرهنگی هنری "مع امام منصور قم" ، گروه هنری "بیان" و گروه جهادی رسانه‌ای شهید آوینی دست در دست یکدیگر نهاده و همدوش یکدیگر برای تولید اثری ارزشی وارد عمل شدند. که از همین‌جا دست تک تک همه‌ی این عزیزان مخصوصا برادر محمد توکلی مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان قم و ابوالفضل محمدی سرپرست گرود سرود فطرس را صمیمانه می‌فشارم.

دبیر کمیته تبلیغی کنگره ملی شهدای استان قم گفت: همچنین باید صادقانه عرض کنم که نگاه فرهنگی، عمیق و دوراندیشانه سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم، رفیق راه ما بوده و هست به نحوی که مجموعه مرکز آفرینش های هنری معاونت فرهنگی بسیج استان قم، در یک بازه زمانی چهار ماهه تنها در حوزه نماهنگ موفق به تولید ۱۰ اثر شده است؛ آثاری با همکاری گروههای سرود استان که من به ذکر تعدادی از این آثار اکتفا می کنم:
۱_نماهنگ لشکر حسین، با همکاری گرود سرود رویش
۲_نماهنگ هدیه فاطمی، با همکاری گروه سرود فطرس
۳_نماهنگ مجاوران کریمه مدافعان عقیله، با همکاری گروه سرود ساقی کوثر (ع)
۴_نماهنگ ایران قوی، با همکاری گروه سرود انصار الحجه (عج)
۵_ نماهنگ آرمان عزیز، با همکاری گروه سرود فطرس
۶_ نماهنگ "هشتک زندگی" با همکاری گروه سرود عابس
و ...

معاون فرهنگی هنری سپاه استان قم در پایان گفت:
فضل خدای متعال را سپاس میگویم که اوست اول و آخر و هرچه هست از اوست. ان‌شالله که به لطف خود خدای متعال توانسته باشیم در مسیرش گام برداریم و با تقدیر الهی عاقبت ما ختم به شهادت و سعادت بگردد.

انتهای پیام./

ارسال نظرات
آخرین اخبار