خبرهای داغ:
استاندار همدان:

سهم نهاوند از سفر ریاست جمهوری بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان است

همدان-استاندار همدان گفت: سفر ششم مرداد ماه ریاست جمهور به استان همدان که سی‌امین سفر ایشان بود و سهم استان همدان از این سفر بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان و سهم شهرستان نهاوند ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۹۰
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مایه فخر و مباهات زنان امت اسلامی هستند و می‌توان گفت که این بانوی دو عالم همانندی ندارند حضرت فاطمه (س) بانوی والا مقام با خصائل بسیار والایی است که در هیچ کسی این خصائل یکجا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم فعالیتش را با شعار دولت مردمی و با انبوهی از بدهی‌ها و مشکلات آغاز کرد، افزود: در کنار این بدهی‌ها و مشکلات بیماری همه‌گیر کرونا و مرگ روزانه بیش از ۷۰۰ نفر نیز وجود داشت.

استاندار همدان تصریح کرد: دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون و تولید واکسن بنا به تعهدی که داشت کارهای بسیار خوبی انجام داد تا آنجا که امروز آمار مرگ و میر پایین آمده و گاهاً برخی روزها فوتی کرونایی نداشته‌ایم.

وی گفت: سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری از جمله کارهای بسیار خوب دولت سیزدهم بود که خیر و برکت‌های بسیاری نیز برای استان‌ها و شهرستان‌ها داشت.

قاسمی فرزاد افزود: سفر ششم مرداد ماه ریاست جمهور به استان همدان که سی‌امین سفر ایشان بود و سهم استان همدان از این سفر بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان و سهم شهرستان نهاوند ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

وی تصریح کرد: برای استان پروژه‌های بسیاری را تعریف کردیم که این سفر به تعریف پروژه‌های جدید و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا منجر شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عهد بسته‌ایم در راه خدمت به مردم گام برداریم، بیان کرد: پرداختن به حواشی مانع خدمت به مردم و خیانت به آنها است و عهد بسته‌ایم که در راه خدمت به مردم گام برداریم .

وی گفت: توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت و ولایت فقیه به شدت محکوم است و این توهین به دلیل نقش بی‌بدیل مقام معظم رهبری در خنثی کردن نقشه‌های دشمنان است و نشانه کینه دشمنان از شخصیت وارسته رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات