دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی در جامعه است

امام جمعه کرمان گفت: امروز دشمن به‌شدت به‌دنبال ایجاد دوگانگی و دو قطبی در جامعه است دشمن امروز اذعان دارد که در ایجاد دو قطبی در حجاب و عفاف شکست خورده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۱۷
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، در دوره توانمندسازی و پرسش و پاسخ سرگروه‌های تیم‌های تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد:امر به معروف و نهی از منکر از مسلمات دین است و کسی از مسلمانان نیست که این موضوع مهم را نشناسد، اما باید بررسی کرد چه اتفاقاتی افتاده که امروز در مورد آن دغدغه وجود دارد.

وی افزود: مجموعه‌هایی نیز به‌صورت خودجوش در حوزه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند اما باید بررسی کرد که با وجود مجموعه‌های بسیار چه موانعی سبب شده که همچنان گله‌مندی وجود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: موضوع عفاف و حجاب در امر به معروف و نهی از منکر اولویت قرار گرفته و در حوزه‌های دیگر کمتر به آن توجه کرده‌ایم و انتقادها نشان می‌دهد که مشکلات در عملکرد باید حل شود. اول اینکه طرح‌ها به‌جای عملی فقط آموزشی است و وارد مرحله عمل شده و خروجی ندارد.

امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: امروز دشمن به‌شدت به‌دنبال ایجاد دوگانگی و دو قطبی در جامعه است و مقام معظم رهبری با درایت این نقشه دشمن را برهم زدند و دشمن امروز اذعان دارد که در ایجاد دو قطبی در حجاب و عفاف شکست خورده است.

 

ارسال نظرات