خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان:

حضرت زهرا(س) الگوی کامل برای تمام زنان جهان است

همدان- فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان گفت: حضرت زهرای اطهر(س) الگوی کامل برای تمام زنان جهان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی است.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۲۱
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳

زهرا مطهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت جشن میلاد دختر نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه (س) در پایگاه‌های حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه بزرگداشت مقام زن گفت: رهبر معظم انقلاب با تبیین جایگاه مادری و همسری برای بانوان، اهمیت این موضوع را بارها یادآور می‌شوند و می‌فرمایند مسأله‌ مادری، مسأله‌ همسری، مسأله‌ خانه و خانواده، مسائل بسیار اساسی و حیاتی است یعنی شما اگر بزرگ‌ترین متخصص پزشکی یا هر رشته‌ دیگری شوید چنانچه زن خانه نباشید این برای شما یک نقص است.

فرمانده حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان گفت: حضرت زهرای اطهر(س) الگوی کامل برای تمام زنان جهان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به حیا و عفت، حضور در صحنه اجتماع، ساده زیستی، ایثار و بخشندگی که اهمیت دادن به خانواده و خانه‌داری اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: این برنامه‌ها شامل جشن میلاد، برگزاری نشست سبک زندگی، آشنایی زنان با سیره فاطمی و مشاوره، تقدیر از مادران شهدا، آموزش کیک پزی و پخت آش نذری است.

مطهری افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و پخش بسته‌های فرهنگی، تقدیر از دختران محجبه از دیگر برنامه‌های این حوزه است که شاخص‌ترین برنامه تقدیر از مادران دهه هفتادی دارای چهار فرزند و تقدیر از زنان موفق در عرصه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار