خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار خبر داد

تجهیز و آماده‌سازی ۱۲ مکان اسکان اضطراری در نقاط مختلف شهرستان بهار

همدان-فرماندار بهار گفت: ۱۲ مکان اسکان اضطراری نیز در نقاط مختلف شهرستان واقع در مساجد راه‌های اصلی و فرعی تجهیز و آماده‌سازی اسکان اضطراری است.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۵۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در جریان بازدید از روند عملیات خدمت‌رسانی به مردم در گردنه اسدآباد اظهار کرد: خوشبختانه با پیش‌بینی‌های انجام شده، مجموعه راهداری با برنامه‌ریزی و استقرار در محورهای برفگیر و گردنه‌ها، محورهای شریانی و اصلی را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کردند و همچنین با همکاری مردم روستاها و با تدابیر اتخاذ شده توسط بخشداری‌ها و همکاری دهیاری‌ها شاهد بکارگیری تراکتور و نصب تیغه برف‌روبی برای تسریع در عملیات خدمت رسانی به مردم در روستاها هستیم.

وی با قدردانی از نحوه خدمت رسانی به مردم افزود: همکاری مردم شریف شهرستان و تلاش نیروهای امدادی، عملیاتی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری تردد ایمن و روان در سراسر محورهای مواصلاتی شهرستان و خدمات‌رسانی به رانندگان، مسافران و مردم ستودنی است.

رئیس ستاد بحران شهرستان بهار افزود: ۱۱۵نفر راننده با ۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین اعم از لودر، گریدر، مایلر اتوماتیک، مایلر دستی، تراکتور با تیغه برف روبی کمپرسی سنگی، خاور نیسان، مینی لودر، بابکد، بنز تک و... حدود یک هزار و ۴۶۰ تن ماسه نمک در راه‌های اصلی، راه‌های روستایی و سطح چهار شهر توسط پرسنل خدوم راهداری، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها اقدام به برف روبی ونمک پاشی و گشایش راه‌ها کرده‌اند و شریان راه‌های اصلی و روستایی باز است و از دیروز در بعضی نقاط صعب العبور و گردنه‌های برف گیر ۵ الی ۶ بار برف‌روبی و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ۴۴ امدادگر و پرسنل هلال‌احمر شهرستان و استانی در حال امدادرسانی هستند و حدود ۱۰ مورد رهاسازی و امداد خودرو صورت گرفته و یک هزار عدد بسته تغذیه نیز بین نیروهای راهداری و در راه مانده و اسکان اضطراری توزیع شده است.

نباتی عنوان کرد: ۱۲ مکان اسکان اضطراری نیز در نقاط مختلف شهرستان واقع در مساجد راه‌های اصلی و فرعی تجهیز و آماده‌سازی اسکان اضطراری است.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها موظف هستند در راستای کاهش مدیریت مصرف گاز، موتورخانه‌ها را یک‌ ساعت پیش از شروع کار روشن و همچنین یک ساعت بعد از تعطیل شدن، آن را خاموش کنند.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه تا این لحظه شاهد قطع گاز یا افت فشار گاز در شهرستان بهار نبودیم، گفت: با این وجود از مردم شریف شهرستان درخواست داریم تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات