خبرهای داغ:

کارگاه آموزش ساخت کارت پستال همراه با انجام بازی های فکری در سرخه برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، کارگاه آموزش ساخت کارت پستال و کلاس بازی های فکری و آموزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۷۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن و مولودی خوانی حضرت با سخنرانی جلالی از بانوان مداح اهل بیت (ع) و قرائت زیارت حضرت زهرا (س) در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فضاسازی پایگاه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) توسط گروه فرهنگی پایگاه همراه با جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و مراسم بزرگداشت هفته زن با اجرای گروه سرود نونهالان مهد قرآنی این پایگاه، دکلمه خوانی محدثه کیکاوسی و پذیرایی از مادران فاطمی با همکاری حلقه های صالحین نوجوانان، جوانان و اعضا شورا پايگاه برگزار شد.

او افزود: در طی این مراسم مسابقه مادر دختری همراه با اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در مسابقه با استقبال پرشور نونهالان برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: با هدف تشویق نسل امروز به فرزند آوری و جوانی جمعیت در این برنامه از مادران دارای بیشتر از ۳ فرزند تجلیل و جوایزی به آنها توسط همسران شهیدان اشرف و ابراهیمی اهدا شد.

فیض بیان داشت: با هدف بزرگداشت هفته زن کارگاه مشاور تغذیه با عنوان پیشگیری از بیماری های سالمندی با حضور شمس الدین از مرکز بهداشت و درمان سرخه در پایگاه برگزار شد.

او بیان داشت: همچنین به همین مناسبت کارگاه آموزش ساخت کارت پستال و آماده کردن آن جهت هدیه به مادران در جشن میلاد، ویژه نوگلان مهد قرآنی و حلقه شهید محمدرضا احسانی با حضور سعیده حسنان مربی کلاس های آموزشی برگزار و این کارگاه با کلاس توانمند سازی در قالب انجام بازی های فکری و آموزشی تیزبین، تیزچین، دومینو و منچ همراه بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها