هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برگزار می شود

زنجان - هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با شـعار گفتمان مقاومت نهضـت جهانی مستضـعفین و آزادی قدس شریف برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۵۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

فراخوان هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛انـجـمـن سـیـنمای انـقـلاب اسـلامی و دفـاع مـقـدس با اسـتـعانت از خـداوند متعال و لبیک به فرامین و عمل به منویـات امـام خـامـنـه ای (مدظله العالی) و با تأسـی از مـکـتـب سیـدالـشـهـدای مـقـاومـت؛ سردار سپهبد شـهـیـد حـاج قـاسم سـلیـمانـی هـفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مـقـاومت را با شـعار گفتمان مقاومت نهضـت جهانی مستضـعفین و آزادی قدس شریف با حضـور فیلمـسـازان داخـلی و خارجی  برگزار می کند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اهداف تبیین، تبـلیغ و ترویج گفـتـمان مقـاومت در مقـابل نظـام سلـطه استـکبارسـتیزی ملل مظـلوم جـهـان و مبـارزه بـا صهیونیسم بین الملل،گسـترش سینمـای مقاومت و الهام بخشی در خلق آثار سینمایی استبدادستیز و استکبار گریز،ایجاد جریان هنری مقاومت منطق‌های و جهانی در مقابل جریان هنری لیبرال و جهانخوار و راهـبـری مـؤثـر در بـســط فـرمـی و مـحـتـوایـی سینمای مقاومت برگزار می شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مذکور، 22 بهمن ماه سال جاری است و متقاضیان می توانند آثار خود را به شماره تماس 09910760858  دبیرخانه مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان زنجان در پیام رسان های ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

گفتنی است نفرات برتر به مرحله کشوری راه یافته و آثار داوری خواهند شد.

متقاضیان می توانند جهت اطلاع از شرایط و مقررات ارسال اثر و شرکت در جشنواره به نشانی

www.iranmff.com مراجعه نمایند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار