خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره سیره حضرت زهرا(س) گفت: این بانوی بزرگوار همواره به تبیین مسائل برای مردم می‌پرداختند، در نتیجه الگوی ما در این زمینه باید حضرت زهرا(س) باشد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۶۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع هادیان سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات سیاسی و امنیتی جهاد تبیین است.

وی با اشاره سیره حضرت زهرا (س) در بحث جهاد تبیین عنوان کرد: این بانوی بزرگوار شبانه روز نمی‌شناختند و همواره به تبیین مسائل برای مردم می‌پرداختند، در نتیجه الگوی ما در این زمینه باید حضرت زهرا (س) باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان فعالیت‌های دشمن را بسیار گسترده بیان کرد و افزود: معاندین نظام و جمهوری اسلامی به اندازه‌ای قوی کار کرده‌اند که جوان و نوجوان ایرانی با هویت ایرانی بعد از پیروزی آمریکا مقابل ایران در مسابقه فوتبال شادی می‌کند.

وی گفت: امام صادق(ع) در حدیثی می‌فرمایند فرج زمانی اتفاق می‌افتد که مردم غربال شوند، بنابراین ریزش‌هایی که در حوادث اخیر اتفاق افتاد یک امر طبیعی است و در آینده باعث رویش‌هایی در انقلاب خواهد شد.

نجاری خاطرنشان کرد: اهمیت اتحاد مردم جامعه بسیار زیاد است بنابراین ما باید توجه داشته باشیم که این ریزش‌ها به حداقل برسند اما در هر حال تغییر و ریزش در هر زمانی حتی در زمان معصومین(ع) هم وجود داشته است.

وی گفت: حضرت علی(ع) در نامه‌ای به یکی از یاران خود می‌فرمایند «اگر نیروهای شما کم شد نگران نباش اینها اگر در لشگر شما می‌ماندند برای شما بیشتر زحمت ایجاد می‌کردند»، بنابراین طبق فرمایش امیرالمومنین(ع) جدا شدن برخی از افراد از بدنه انقلاب جزء برکات حوادث اخیر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تهدید، فریب و فشار را  سه عامل اصلی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از خواص در این مدت سکوت کردند و زمانی که سکوت خود را شکستند به نفع دشمن موضع‌گیری کردند که چنین موادی از ویژگی‌های آخرالزمان است.

وی گفت: جهاد تبیین بیان کارهای مثبت و معایب مسئولین در کنار هم است و با روحیه مطالبه‌گری از مسئولین باید راهکارهای حل مشکلات اتخاذ شود.

نجاری خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که مانع تاثیرگذاری جهاد تبیین در بین مردم جامعه می‌شود مشکلات معیشتی و اقتصادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات