در دیدار مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش وپرورش عنبرآباد با فرماندهی سپاه عنوان شد؛

پاسداری کارمندی نیست بلکه یک فرهنگ است

مدیر آموزش و پرورش افزود : ما با کسب اجازه از شما ، امروز این لباس مقدس را به تن کرده ایم که بگوییم ، پاسداری کارمندی نیست ، بلکه یک فرهنگ است .
کد خبر: ۹۴۸۵۰۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان در پی اقدام موهن پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی ،مدیر و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان، ضمن محکوم کردن این اقدام ، جهت اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی و نمایندگی ولی فقيه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان و فرمانده گردان امام حسین علیه السلام شهرستان دیدار کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه عنبرآباد با اشاره به تبریک فرارسیدن ماه رجب از حضور گرم و صمیمی مدیریت آموزش وپرورش به همراه اعضای شورای معاونین تقدیر و تشکر نمود.

وی گفت: سپاه برای نجات مظلوم در مقابل دشمن ایستادگی می کند و خدارا شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در زیر چتر ولایت فقیه زندگی می کنیم و افتخار می کنیم به بسیج، سپاه و سپاهی بودن و خدمت به مردم محروم

 

موسی ارمبین مدیر آموزش و پرورش شهرستان در دیدار با ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت : اقدام موهن و سخیف پارلمان اتحادیه اروپا را در قرار دادن نام سپاه انقلاب اسلامی در گروه های تروریستی محکوم می کنیم .همچنین حمایت و پشتیبانی مجموعه فرهنگیان عنبرآباد از برادران نور چشم ما ، سبزپوشان سپاه پاسداران اعلام می کنیم .

ارمبین با اشاره به فرموده ی مقام معظم رهبری که «اگر سپاه نبود ، کشور هم نبود.» افزود : ما هرچه داریم ، از امنیت ، اقتدار ، استقلال ، رفاه مدیون رشادت های سپاه هستیم ، که در عرصه های مختلف برای حفظ و پایداری از مملکت تلاش کردند ، جنگیدند و ایثار کردند .

مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت : دشمن از سر استیصال و درماندگی ، با تفکر کارشناسان خود ، میلیاردها دلار برای سرنگونی نظام ما هزینه می کند ، که الحمدالله با درایت مقام معظم رهبری مدظله العالی و همراهی ملت و بیداری نیروهای نظامی به ویژه پاسداران ما خنثی می شود.

وی در تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمتی که سپاه برای جهانیان انجام داد ، نابودی داعش قسی القلبی بود ، که حتی خود اروپایی ها را نیز به وحشت انداخته بود . سردار بزرگ ما شجره منحوس داعش را از ریشه کندند .

وی افزود : ما با کسب اجازه از شما ، امروز این لباس مقدس را به تن کرده ایم که بگوییم ، پاسداری کارمندی نیست ، بلکه یک فرهنگ است .

 

در پایان سرهنگ سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیریت آموزش وپرورش گفت : شما مایه دلگرمی ما هستید . این حرکت خودجوش شما نشانه ای از بصیرت و آگاهی و نقش شما در جامعه است . ما به شما می بالیم و مفتخریم که نقش مهم آموزش و آگاهی نسل اینده برعهده شماست . 

 

لازم به ذکر است ، در این دیدار مدیر و اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش که ملبس به لباس مقدس سپاه پاسداران بودند، با اهدا شاخه گل از نیروهای ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و گردان امام حسین علیه السلام تجلیل به عمل آوردند.

ارسال نظرات