خبرهای داغ:

مسابقات فوتسال جام فجر در شهرستان سرخه برگزار خواهد شد

به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال جام فجر گرامیداشت شهید مدافع وطن آرمان علی وردی به همت سپاه ناحیه در سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۸۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر، مسابقات فوتسال جام فجر به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار می شود.

علی ستاری مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر و در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، مسابقات فوتسال جام فجر گرامیداشت شهید مدافع وطن آرمان علی وردی در رده سنی متولدین سال 1379 به بالا در شهرستان سرخه برگزار می شود.

او افزود: این مسابقات به همت تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان با همکاری هیئت فوتبال شهرستان و حوزه امام موسی بن جعفر (ع) این مسابقات را اجرا خواهد کرد.

مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: ورودی این مسابقات جهت ثبت نام برای هر نفر مبلغ چهار میلیون ریال بوده و علاقه مندان می توانند تا دهم بهمن سال جاری نسبت به ثبت نام در این دوره مسابقات اقدام نمایند.

ستاری با اشاره به شرایط برگزاری این مسابقات بیان داشت: تعداد اعضای تیم 9 نفر بازیکن به همراه یک نفر سرپرست یا مربی، حضور تیم های آزاد بلامانع، حتی الامکان لباس های یکدست و الزامی بودن کارت بیمه ورزشی معین شده است.

او با اشاره به شرایط اهدای جواز در این مسابقات گفت: بعد از اتمام این مسابقات ورزشی در پایان به تیم اول یک جام، مدال و مبلغ 18 میلیون ریال وجه نقد، به تیم دوم یک جام، مدال و مبلغ 15 میلیون ریال وجه نقد و به تیم سوم یک جام، مدال و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مسوول تربیت بدنی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: اهدای کاپ به تیم اخلاق و جوایز انفرادی شامل اهدای تندیس بهترین بازیکن، بازیکن اخلاق، آقای گل و بهترین دروازه بان از دیگر بخش های اختتامیه این مسابقات خواهد بود.

ستاری گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیش تر با شماره (09194304863) تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار