خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار:

دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب است

همدان-مدیر روابط عمومی فرمانداری بهار با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند، گفت: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی مسلم خانی در ستاد هماهنگی ایام الله دهه فجر که به ریاست سیدعلی حسینی بخشدار مرکزی شهرستان بهار و دهیاران بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری بهار برگزار شد، اظهار کرد: دهیاران یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و نمایندگان حاکمیت و دولت در روستاها هستند بنابراین ضروری است در راستای امیدآفرینی صحیح و واقعی، عملکرد اقدامات اساسی و موثر طی ۴۳ سال گذشته به ویژه در دولت مردمی، آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و خدمات نظام را به بهترین شکل در جامعه برای مردم تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، تصریح کرد: امروز جنگ، جنگ رسانه‌ای است و مدیریت رسانه بسیار مهم است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار گفت: امروز امیدآفرینی در جامعه حائز اهمیت است و دهه فجر امسال با سه رویکرد امیدآفرینی، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت و بستر برای جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید دارند، ادامه داد: دهه فجر فرصتی برای نمایش دستاوردهای ارزشمند انقلاب است.

مسلم‌خانی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات و خدمات بسیار گسترده‌ای در کشور رخ داده است، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه با افتخار از پیشرفت‌های علمی و دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع می‌کنیم، افزود: امسال دهه فجر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ویژگی خاصی دارد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار گفت: دشمن اخیراً درصدد ایجاد موج و تکانه‌هایی علیه انقلاب بود که خوشبختانه نتوانست به اهداف شوم خود برسد، امروز مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه رسانه‌ها نشان دادن اقدامات، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روز افزون انقلاب بزرگ اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در حال جنگ به روش نرم هستیم و دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به میدان آمده است و رسانه‌ها در خط مقدم قرار دارند و باید با تمام ظرفیت برای اطلاع رسانی و بیان وقایع و حقایق اهتمام ورزند.

مسلم خانی با بیان اینکه افتخار انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و در کنار مردم بودن است و دولت مردمی آیت الله رئیسی دولتی از متن جامعه است و در وسط میدان و مشغول کار و تلاش برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری زنده کردن امید و اعتماد مردم از مهمترین توفیق دولت مردمی و انقلابی است و اطلاع‌رسانی اقداماتی که انجام می‌شود، موجب افزایش امید مردم می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار