نماینده ولی فقیه در مازندران:

حماسه ۶ بهمن آمل،مظهر وفای به عهد مردم با انقلاب است

ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:حماسه ۶ بهمن آمل،مظهر وفای به عهد مردم با انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۱۹
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

حماسه ۶ بهمن آمل،مظهر وفای به عهد مردم با انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل که در سالن الغدیر سپاه کربلا  با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ گننده سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد،ضمن تسلیت شهادت امام هادی( علیه السلام) با اشاره به اینکه حماسه ۶ بهمن آمل، مظهر وفای به عهد مردم با انقلاب اسلامی و رهبری است ،گفت: مردم در حماسه ۶ بهمن آمل و دیگر وقایع مهم انقلاب اسلامی با ایستادگی و مقاومت در مقابل  دشمنان، به عهد و پیمانی که با خدا، نظام اسلامی، انقلاب، شهیدان و امام و رهبری بستند در عمل آن را ثابت کردند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران  با بیان این مطلب که مردم آمل در حماسه ۶ بهمن با حضور جانانه خود در خیابان ها، تمام کوچه و خیابان‌ها را به سنگر تبدیل کردند، افزود: مردم با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان کوردل، حماسه‌ای ارزنده در تاریخ روشن ایران اسلامی ثبت و ضبط کردند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه منافقین کوردل به خیال خام خود فکر می‌کردند با استقبال گرم مردم مواجه می‌شوند، اما با شکست خفت بار میدان نبرد را ترک کردند،خاطرنشان کرد: پایبندی مردم به نظام اسلامی، انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با اشاره به اینکه در حماسه ۶ بهمن آمل، ۱۷۱ شهید در راه پاسداری از نظام تقدیم انقلاب شد،خاطرنشان کرد: مردم شهر آمل از افتخارات استان مازندران هستند.

آیت الله لائینی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اغتشاشات اخیر خاطرنشان کرد: هر چه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد تنور وفاداری مردم به انقلاب همچنان گرم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اعلام کرد: دشمنان بدانند امت اسلامی همچنان به عهدی که با امام، رهبری و شهدا بسته اند تا پای جان ایستاده اند و به آن پایبند هستند و آرزوی سقوط نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار