به مناسبت حماسه مردمی ۶ بهمن آمل؛

دونده بسیجی مسیر ساری تا هزار سنگر را می‌دود

ساری- ورزشکار بسیجی آملی گفت: مسیر حرکت از گلزار شهید گمنام سپاه کربلا در ساری تا گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (س) آمل به مسافت ۷۳ کیلومتر به صورت دوی استقامت بدون توقف است.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۳۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از رزمندگان و مجاهدان پیشکسوت حماسه مردمی ۶ بهمن آمل ، آئین قدرداني و بدرقه دونده جوان مازندرانی که با هدف بزرگداشت این حماسه مسیر ساری تا هزار سنگر آمل را طی خواهد کرد ، ظهر امروز بر سر مزار شهید خوشنام ستاد سپاه استان برگزار شد.

سرهنگ مجیدی در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) با بیان ینکه این جوانان از رویش های انقلاب هستند، گفت: همانطوری که در اوایل پیروزی انقلاب جوانان و شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب سینه سپر کردند و در مقابل استکبار ایستادند، امروز نیز جوانانی برای حفط ارزش های شهدا مثل شهدای مدافع حرم هستند و پای انقلاب ایستاده اند.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است افزود: جوانان ما پرورش یافته خانواده هایی هستند که در مسیر شهدا قدم بر میدارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه باید پیام شهدا را به جوانان منتقل کنند، خاطرنشان کرد: این دونده جوان با حضور برسر مزار شهدا ،برنامه خود را آغاز می کند که این خود انتقال فرهنگ شهدا به جامعه است.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه شهر امل شهر علما و فضلا است، گفت: امروز این جوانان تربیت یافته مکتب شهر هزار سنگر هستند که حماسه تاریخی 6 بهمن را رقم زدند.

حسین عابدیان جلودار  فرزند شهید عابدیان جلودار  ، هم در گفتگو با خبرنگار ساری گفت: مسیر حرکت از گلزار شهید گمنام سپاه کربلا تا گلزار شهدای امام زاده ابراهیم آمل به مسافت 73 کیلومتر به صورت دوی استقامت بدون توقف است.

این ورزشکار بسیجی آملی گفت: این برنامه تجدید عهدی دوباره با آرمان های شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار