خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی و جهادی نیاز دارد چراکه هر جا انقلابی و جهادی وارد شده‌ایم انقلاب رشد پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۶۰۴۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در آیین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج همدان با بیان اهمیت ماه رجب اظهار کرد: ماه رجب فرصتی برای آماده شدن برای ورود به ماه خدا است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های گذشته توسط دول عربی وغربی که برای براندازی جمهوری اسلامی صورت گرفت، گفت: مقابله با این جنگ ترکیبی به عنوان دفاع مقدس دوم بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی و جهادی نیاز دارد چراکه هر جا انقلابی و جهادی وارد شده‌ایم انقلاب رشد پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه محور، پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند، افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج تمام گره‌های کشور را از جمله سیل، زلزله، بحران و اغتشاشات حل می‌کنند.

سردار مجیدی گفت: در ابتدای سال درگیر تنش آبی بودیم وبعد از آن درگیر مسائل امنیتی و شرایط چند ماه پیش شرایط سختی بود اما به لطف خدا در همدان مشکل خاصی نبود و این را مرهون تلاش و مجاهدت عزیزان و بسیجیان هستیم که جانانه از انقلاب دفاع کردند.

وی در پایان از زحمات سرهنگ اکبر یونسی تقدیر و سرهنگ ابراهیم بختاری را به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات