فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: در قالب کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل یادواره سرداران و 97 شهید بخش خورش رستم خلخال برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۶۴۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

یادواره سرداران و 97  شهید بخش خورش رستم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار جواد نوروزی عصر امروز در جلسه کنگره ملی شهدای استان اردبیل، تصریح کرد: در قالب کنگره 3400 شهید استان اردبیل یادواره سرداران و 97 شهید بخش خورش رستم همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر روز دوشنبه 17 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و با سخنرانی سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مسجد جامع شهر هشجین برگزار می شود.

سرهنگ نوروزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند، جلسات بزرگداشت، ادامه‌ی حرکت جهادی و ادامه‌ی شهادت است، گفت: برگزاری یادواره های شهدا و بزرگداشت مقام والای آنها، کمترین و کوچکترین وظیفه ای است که برعهده داریم.

وی با اشاره به این که این یادواره بزرگ 17 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر در بخش خورش رستم برگزار می گردد، افزود: در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران و رسانه‌ها این است که در رابطه با برگزاری این یادواره اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات مناسبی داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: به لحاظ این که از هفت سردار شهرستان خلخال 5 سردار از خطه خورش رستم بوده اهمیت این یادواره دو چندان است.

فرمانده سپاه خلخال در ادامه مطرح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام یافته اکیپ های تخصصی پزشکی به همین مناسبت در محل تعیین شده به اهالی این بخش خدمات رایگان پزشکی ارائه خواهند نمود.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره و پاسداشت شهدا، گفت: بزرگداشت و یادواره شهدا به منظور مرور خاطرات گذشته نیست بلکه برای تربیت نسل‌های آینده است و ترویج مکتب شهادت با برگزاری یادواره‌های شهدا ضروری است و ارزش‌های اسلامی را به نسل آینده پیوند می‌دهد

ارسال نظرات