امام‌جمعه ابرکوه:

تحریم سپاه خودزنی غرب در قبال اقتدار ایران است

امام‌جمعه ابرکوه گفت: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا به نمایندگی از سوی استکبار جهانی در واقع نوعی خودزنی غرب در قبال اقتدار ایران است.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با دلیل هدف قرار دادن سپاه توسط پارلمان اروپا اظهار کرد: تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط پارلمان اروپا به نمایندگی از سوی استکبار جهانی در واقع نوعی خودزنی غرب در قبال اقتدار ایران است .

وی ادامه داد: سپاه استوانه و رمز اقتدار ایران اسلامی است و هدف قرار دادن این استوانه با هدف تضعیف کردن نظام است.

امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه کارنامه سپاه بی‌تردید در داخل مالامال از مبارزه علیه تروریست‌هایی است که در دهه شصت همگام با صدام خون‌ ده‌ها هزار بی‌گناه را به زمین ریختند و در خارج آن‌گونه نفس تروریست‌های تکفیری را گرفتند که زمینه آرامش خاطر خودِ غربی‌ها را فراهم و خطر جهانی را دفع کردند .

وی تصریح کرد: کشورهای هم‌پیمان آمریکا و جبهه کفر در اروپا که همواره پادویی آمریکا را دارند، تنش‌زایی علیه سپاه را به تصور خام خود، حرکتی عادی تلقّی می‌کنند اما غافل از اینکه اقدام آنان آغازی بر پایان آرامش خودشان خواهد بود.

امام‌جمعه ابرکوه ادامه داد: از هرچه بگذریم و فقط به برجام نگاه کنیم خواهیم دید که با این حرکت سبک‌سرانه آن‌ها زنگ مرگ برجام هم به صدا درمی‌آید؛ موضوعی که برای آن‌ها نامطلوب است.

اروپا محتاج به داشتن روابط سیاسی و دیپلماتیک با ایران هست

حسینی اظهار کرد: پیام ایران مقتدر باید به گوش این حلقه‌به‌گوشان آمریکا برسد که پیامد این اقدام (چنانچه قطعی شود) اخراج بازرسان آن‌ها از ایران و خروج از ان پی تی است و منطقه در کانون بحران قرار خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: ضربه به سپاه ضربه به کشور است؛ اگر منافع هست باید برای ایران هم باشد پس اگر بخواهند به ایران ضربه بزنند، سرانجام خودشان ضربه خواهند خورد.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: هرگونه اقدام اروپا و مجلسیان بی کلّة آن‌ها علیه سپاه بازی با احساسات ملّت انقلابی ایران است؛ توصیه می‌کنیم که این‌ها با دم شیر بازی نکنند و ناامنی داعشی را برای خود تکرار نکنند.

حسینی گفت: اروپا محتاج به داشتن روابط سیاسی و دیپلماتیک با ایران هست و باز نگه داشتن سفارتخانه‌ها (و در حقیقت جاسوس خانه‌هایشان همچون انگلیس) در تهران برایشان مهم است.

اروپا تلاش می‌کند جای قاتل و شهید را عوض کند

وی با بیان اینکه قرار دادن یک نهاد رسمی نظامی در لیست گروه تروریستی از نظر حقوقی، جنبه الزام‌آور ندارد و تنها یک حرف پیشنهادی است، ادامه داد: اگر غربی‌ها مرتکب چنین اشتباهی شدند نیروهای نظامی خودشان به همان سرنوشتی دچار می‌شوند که سپاه را دچار می‌کنند زیرا سپاه مجموعه‌ای قانونی در نظام حکومتی است که هیچ کشوری قانوناً نمی‌تواند علیه مجموعه نظامی کشور دیگر که قانونی، مردمی و حافظ امنیت است، آسیب‌رسانی کند.

امام‌جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران امنیت خود را مرهون جان‌فشانی‌های سپاه می‌داند و در قبال هرگونه اقدام علیه این نهاد که مولود انقلاب است، بی‌تفاوت نمی‌نشیند.

وی تصریح کرد: آنچه آمریکا و غرب خودش هم واقف به آن است، این است که اروپا کانون حمایت از تروریسم خصوصاً تروریسم دولتی اسرائیل است.

حسینی افزود: رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگ‌ترین هویت جهانی تروریسم سازمان‌یافته را دارد و آمریکا نیز در حرکت آشکار تروریستی سردار جهان اسلام شهید سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

امام‌جمعه ابرکوه گفت: آن‌ها همچنین به‌خوبی می‌دانند که سپاه بزرگ‌ترین نهاد ضد تروریستی در جهان است اما چون در برابر جبهه تروریسم جهانی ایستاده تلاش می‌کنند جای قاتل و شهید را عوض کنند.

ارسال نظرات