کارشناس مذهبی شبکه قرآن:

دشمن با نفوذی‌ها به دنبال خدشه‌وارد کردن به ولایت فقیه است

ویژه برنامه شبی در محفل شهدا با سخنرانی کارشناس مذهبی شبکه قرآن به همت هیات الشهدا رزمندگان مقاومت اسلامی گردان الی بیت المقدس و با همکاری پایگاه شهید کلهری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۰۰
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این برنامه با موضوع ولایت فقیه مانع معاندین و دشمنان با سخنرانی حجت الاسلام علی کریمی تهرانی کارشناس مذهبی شبکه قرآن و معارف و مداحی حمید حاج اسماعیلی برگزار شد.

در این برنامه کریمی تهرانی گفت: بسیاری از سازمان های جاسوسی اسرائیلی و آمریکایی حوزه های علمیه، کتب علمی و حوزوی، مکان های علمی و افراد شاخص علمی را با هدف خدشه دار کردن ولایت فقیه رصد می‌کنند. همچنین در بسیاری از این کشورها اندیشکده هایی وجود دارد تا ولایت فقیه و آن دهکده جهانی عدالت مکتب امامان شیعیان را نابود کنند و سعی دارند تا ولایت فقیه را با ابزار نفوذی‌ها، مورد خدشه قرار دهند.

وی افزود: معاندین و دشمنان ولایت را درک کردند ولی متاسفانه در جامعه اسلامی امروزه ولایت فقیه را هنوز درک نکردند و از شاخص های اصلی و ارزنده شهدا همین درک و تبعیت از ولایت است که آنها را از دیگران مستثنی کرده است. در زمان دفاع مقدس شهدایی بودند که می‌توانستند بورسیه علمی دیگر کشور های اروپایی و آمریکایی بشوند و مورد استقبال آنان قرار بگیرند ولی به قول خود شهدا آنان ماندند و ثابت کردند که شهدای ولایت انسان های شاخصی هستند و انسان های تن پروری نیستند.

وی ادامه داد: شهدا توانستند مهر شهادت را با رمز ولایت شناسی بخرند. این نمونه شهدا کم نبودند برای مثال شهید تهرانی مقدم و شهید شهریاری که قدرت موشکی و هسته ای که امروز دنیا را بهم ریخته است، این قدرت و توانایی ها نشانه حمایت و کارآمدی مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است که این شهدا با حمایت ولایت فقیه عرصه های گوناگون را پیش بردند.

کریمی تهرانی در پایان تصریح کرد: معاندین در تلاش هستند که ولایت فقیه را یک ولایت ناکارآمد با ناامنی های اقتصادی و تشویش افکار جلوه بدهند و ما باید امروز آگاه باشیم که این روش، روش فریب معاندین است. اگر ولایت فقیه ناکارآمد بود در زمان دفاع مقدس که ما از لحاظ عرصه نظامی و تسلیحاتی ضعیف بودیم و محتاج دیگر قدرت ها و کشورها بودیم با اتکا به ایمان و جوان های مستعد انقلابی مثل شهید تهرانی مقدم که توانست موشک های کره شمالی را مهندسی معکوس کند و تسلیحات نظامی را تجهیز کند و یا اگر نگاهی به دیگر عرصه ها مثل سکوی پرتابی ماهواره، انرژی هسته ای و اتمی، مکانیزم سدسازی و دیگر پیشرفت ها بی اندازیم، همه این عرصه ها نشانگر کارآمدی و حمایت ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار