«دریا رنجبر» دانش‌آموز خردسال اردبیلی هدایای روز تولد خود را تقدیم زلزله‌زدگان خوی کرد تا موج مهربانی از اردبیل تا منطقه خوی پرآوازه شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۳۸۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، «دریا رنجبر» دانش‌آموز خردسال اردبیلی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل با دیدن تصاویر زلزله‌زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی، هدایای روز تولد خود را تقدیم زلزله‌زدگان خوی کرد تا موج مهربانی از اردبیل تا منطقه خوی پرآوازه شود.

دختری که هدایای تولدش را به زلزله‌زدگان خوی اهدا کرد + فیلم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، شامگاه سه‌شنبه با حضور در قرارگاه مرکزی بسیج سازندگی استان در مصلی امام خمینی (ره) اردبیل در گفت‌وگو باخبرنگاران اظهار کرد: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با همکاری اقشار مختلف بسیج و خیرین و با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و نواحی مقاومت شهرستان‌های استان در کنار مردم زلزله زده خوی بوده و با آنها همدردی می‌کنیم.

سردار غلامحسین محمدی اصل خاطرنشان کرد: با پشتوانه انقلابی مردم ولایتمدار و همیشه صحنه دارالارشاد اردبیل با تمام قوا آمادگی خود را برای کمک رسانی به مردم زلزله زده شهرستان خوی اعلام می‌کنیم.

وی از ارسال ۵۰ هزار قرص دارو با برآورد هزینه ۱۰۰ میلیون تومان و یک اکیپ پزشکی شامل پزشک، پرستار و نسخه پیچ و آمبولانس از سوی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان به منطقه زلزله زده خوی خبر داد و بیان کرد: ۵۰۰ تخته پتو، ۴ تن ماکارونی، قند و چای، ۱۵۰ جفت کفش و ۷۵ جفت دستکش و لباس گرم، بخاری برقی خرما و تن ماهی از اردبیل راهی خوی شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اعزام گروه جهادی متخصص از شهرستان نیر، بنا و کاشی کار و … به این مناطق را یادآور شد و بیان کرد: امدادرسانی به زلزل زدگان شهرستان خوی توسط اکیپ پزشکی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به همراه دارو و ویزیت رایگان و خدمات پرستاری انجام می‌شود.

محمدی اصل از آمادگی تمام قوای بسیج و سپاه برای کمک رسانی به مردم خوی خبر داد و تصریح کرد: شعار «همه ایران سرای من است» امروز در اردبیل و در کمک به مردم خوی متبلور شد و اهدای هدیه تولد دختر خردسال به زلزله زدگان خوی نمونه‌ای از این ایثار مردم است.

تورج رنجبر پدر این دانش آموز خیر با اشاره به اینکه لذت کار خیر قابل قیاس با هیچ لذتی نیست،تصریح کرد: لذت اینکه ببینید به واسطه مال شما، زندگی دیگران بهبود پیدا می کند، حال یکی بهتر می شود، اوضاع یک انسان افزایش پیدا می کند. باور کنید این لذت در زندگی قابل قیاس با هیچ لذتی نیست.

وی با تاکید براینکه اهدای هدایا تصمیم دختر نازنینش بوده است،اظهار کرد: قطعا هر کار خیری برکاتی در زندگی انسان دارد و اگر این کار خیر مبنای یک حرکت مستمر بشود، برکاتش برای انسان ماندگار خواهد بود.

ارسال نظرات