خبرهای داغ:
بیانیه بسیج رسانه ملایر:

دهه فجر طلوع دوباره خورشید حق طلبی و ظلم ستیزی است

همدان-در بیانیه بسیج رسانه ملایر آمده است: دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۸۷۵۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه شهرستان ملایر به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا

پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش‌آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران بر تارک هستی استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چهل و چهار سالگی رساندند.

طلوع سپیده چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه و دهمین روز از ماه رجب که مصادف است با میلاد با سعادت امام جواد(علیه السلام) و سالروز ورود امام خمینی(ره) به خاک وطن و آغاز دهه مبارک فجر، این میلاد با برکت و این مناسبت‌ها را به فال نیک می‌گیریم.

هنگامی بهمن 57 فرا رسید، روزها به شتاب از پی آمدند و فرصتی برای تیرگی باقی نگذاشتند؛ چنان که شب‌ها فانوس فریادهای «الله اکبر» بر بام سرنوشت این ملت، درخششی دو چندان یافت. هنوز بهمن به نیمه خود نرسیده بود که فرشته موعود انقلاب در آسمان خدایی کشور بال گشود و عطر کلامش، جان فرزندان ملت را حیات دوباره‌ای بخشید.

امام آمد و انقلاب به لبخند پیروزی دل سپرد و دهه فجر، شکوه جاودانه‌اش را به رخ طاغوتیان کشید و خداوند متعال با دست‌های روح اللهی خود به یاری ما آمد، خورشید در جشنی بی‌غروب بربام روشن جهان ایستاده بود و تولد جمهوری گل محمدی را، نظاره می‌کرد، ملت ایران با ایستادگی خود تاریخی جدیدی را رقم زد، دل‌های ظلمت زده طاغوت‌ مسلکان رو به سیاهی شتافت و‌ اکنون بعد از گذشت 44 سال مقاوت، شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ایرانیان در سراسر دنیا و در بین کشورهای مظلوم، جاری و ساری شده و می‌رود تا تمدنی جهانی را رقم بزند.

بدینوسیله فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بر دلاورمردان و شیر زنان عرصه «جهاد تبیین» مبارک باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات