خبرهای داغ:
فرمانده سپاه هوراند:

جهاد تبیین و روایت واقعی رخدادها امیدآفرینی می کند

تبریز- فرمانده سپاه هوراند گفت: جهاد تبیین و روایت واقعی از رخدادهای پیرامونی وظیفه اصحاب رسانه است چراکه بیان خدمات انجام یافته توسط سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف برای مردم امید آفرین است.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۸۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی حقیقت در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: سپاه هوراند بیش از 180 برنامه متنوع و خلاقانه برای نمایش عرصه‌های خدمات‌رسانی انقلاب اسلامی اعم از فرهنگی، ورزشی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... به مردم و امیدآفرینی در میان اقشار مختلف تدارک دیده است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بدون خیانت به آرمان‌هایش هر ساله در دهه فجر، جشن پیروزی آن گرفته می‌شود. انقلاب اسلامی به خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی پرداخته و ادامه دهنده عصر جدید در عالم هستی (عصر تمدن نوین اسلامی) می‌باشد. آرمان‌های انقلاب اسلامی جهانی، فطری، درخشان و همیشه زنده می‌باشند و دچار ترمیدوری و بازگشت به عقب نمی‌شود.

حقیقت در ادامه افزود: آن نهال کوچک انقلاب اسلامی اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال به یک درخت تناور و تنومند تبدیل شده که دشمنان نظام اسلامی تحمل دیدن آن را ندارند و از رویارویی با ایران قوی همچون همیشه ترس و هراس دارند.

وی با اشاره به نقش محوری مساجد و پایگاه‌های بسیج در اجرای برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: رویکرد اصلی سپاه هوراند تقویت پیوند امت با ولایت و چنگ زدن به ریسمان محکم الهی(قرآن و عترت) می‌باشد و به همین منظور برنامه ریزی‌های انجام شده به گونه‌ای است که مساجد و پایگاه‌های بسیج نقش کلیدی و محوری را دارا باشند.

حقیقت ضمن دعوت از همه بسیجیان و جوانان و آحاد مردم به حضور در برنامه‌های متنوع دهه فجر افزود: برگزاری اردوهای جهادی، ارائه خدمات درمانی و کمک مؤمنانه ، گلبانگ انقلاب در مدارس، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، حضور سازمان یافته بسیجیان در نمازجمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری جشن انقلاب در پایگاه‌ها و نشست‌های جهاد تبیین، افتتاح چندین طرح آبرسانی، یادواره‌های شهید آبروی محله، رژه موتوری، خودرویی و تراکتوری و ... تنها بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده در ایام الله دهه فجر می‌باشد که با سه رویکرد کلی جهاد تبیین، امید آفرینی و نشاط آفرینی و خدمت رسانی اجرا خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: نقش اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و بیان پیشرفت‌های بزرگ انقلاب اسلامی بسیار مؤثر و مهم است. بنابراین ضروری است تا با جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی در مقابل جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن آن‌ها را نا پکام سازیم.

حقیقت افزود: ناامید کردن دشمنان در این جنگ شناختی با مجهز بودن به سواد رسانه‌ای و آشنایی با ابزارهای آن و روایت واقعی از رویدادها امکان پذیر می‌باشد و عرصه واقعی تقابل جبهه اسلام و کفر هم اکنون در جنگ شناختی و ترکیبی قابل مشاهده می‌باشد.

فرمانده سپاه هوراند تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پایان بخش برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌باشد و از مردم  هوراند دعوت می‌شود تا امسال نیز همانند سال‌های گذشته با حضور پرشور و با بصیرت خود به عزت و اقتدار ایران اسلامی اضافه کرده و موجب نا امیدی دشمنان و باطل شدن مکر و حیله آن‌ها شوند.

وی در پایان این نشست ضمن اشاره به زلزله اخیر خوی و ابراز همدردی با مردم و اهالی شهرستان خوی خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند بزرگ خرابی‌های ناشی از زلزله به زودی بازسازی خواهد شد و به همین منظور پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج شهرستان هوراند آماده اعزام گروه‌های جهادی و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این منطقه می‌باشد.

ارسال نظرات