سرلشکر سلامی در آیین پایانی مسابقات قرآن خانواده کارکنان سپاه تاکید کرد:

هتاکان به قرآن باید همیشه مخفیانه زندگی کنند/ترویج بی هویتی و دین گریزی بین جوانان یک حربه شیطانی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی و مخفیانه زندگی کردن هتاکان به قرآن کریم، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند چرا که مسلمانان روزی آن ها را تنبیه می کنند.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۴۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

هتاکان به قرآن باید همیشه مخفیانه زندگی کنند/ترویج بی هویتی و دین گریزی بین جوانان یک حربه شیطانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن قرار دارند و دشمن تلاش می‌کند دین گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این نهاد مقدس پاسدار و حافظ نظام و انقلاب اسلامی است ادامه داد: اگر سپاه نبود نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم بنابراین این نهاد منادی عدالت خواهی و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده است.

وی بیان کرد: اساس انقلاب اسلامی آوردن قرآن به عرصه حیات قبلی و اجتماعی زندگی بشر و تأثیر واقعی از آیات الهی بود، در واقع انقلاب اسلامی تفسیر آیت الکرسی است به طوریکه مؤمنان را از وادی ظلمت نجات داد و آنان را به سرزمین نور هدایت کرد.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه اصرار بسیاری از کافران آن است که حرام و حلال خدا را جابه جا کنند، خاطرنشان کرد: این خصلت منافقین است که به منکر امر و از معروف نهی کنند، اراده آنان بر این است که می‌خواهند نور خدا را با کلامشان خاموش کنند اما خداوند نور خویش را تعالی می بخشد.

وی گفت: در جبهه حق افرادی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام دین مبین اسلام را جاری و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌دارند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کنندگان هستند.

سلامی ابرازکرد: سپاهیان مردانی هستند که پاک بوده و خداوند آنان را دوست دارد، خانه‌های آنان دروازه‌هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می‌خوانند و آن را حفظ می‌کنند و کلماتش را به خاطر می‌سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاهیان خانه‌های خود را از آتش جهنم دور نگه می‌دارند چرا که خانه‌هایشان مبدا و میقات جهاد است و احرام شهادت را برای اعتلای دین خدا می‌خواهند و هیچ چیز جز اعتلای دین هدفشان نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزشهای مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند چراکه مسلمانان آنها را تنبیه خواهند نمود، اضافه کرد: چنان نور و درخشندگی قرآن باشکوه و برای دشمنان کور کننده است که آنان تاب تحمل جسم قرآن را هم ندارند و به قرآن اهانت و جسارت می‌کنند.

وی در همین خصوص، ادامه داد: به کسانیکه قرآن را آتش زدند می‌گوئیم آتش آن پیکر شما را در برخواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد و باید از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر دهها سال هم بگذرد شما را رها نمی کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم و خانواده شهدا نیز چراغ راه ما هستند، افزود: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم.

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها