خبرهای داغ:
سرهنگ بختیاری:

تنها راه مقابله با دشمن حفظ وحدت و جهاد تبیین است

همدان- جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات اخیر دشمن و سیاست‌مداران آمریکای جنایتکار در خصوص تحریم مردم ایران و به راه انداختن اغتشاشات گفت: تنها راه مقابله با دشمن حفظ وحدت و جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۸۸۱۹۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در جمع بسیجیان حوزه شهیدان بهادربیگی همدان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما ایران از همیشه قدرتمندتر است.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ گاه از توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی دست برنداشته‌اند، گفت: اغتشاشات اخیر کشور که توسط دشمنان و عوامل داخلی نادان و نابخرد پیش آمد نیز یکی از این توطئه‌ها بود که به همت نیروهای انقلابی بسیج به  زباله‌دانی تاریخ پیوست.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اقدامات اخیر دشمن و سیاست‌مداران آمریکای جنایتکار در خصوص تحریم مردم ایران و به راه انداختن اغتشاشات و آشوب‌های مختلف و به شهادت رساندن نیروهای مومن گفت: تنها راه مقابله با دشمن حفظ وحدت و جهاد تبیین است.

حمید بیات، فرمانده گردان حوزه شهیدان بهادربیگی همدان نیز در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات این حوزه درخدمت‌رسانی به مردم پرداخت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار