برگزاری 167عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه حضرت جوادالائمه(ع)گفت: 167ویژه برنامه همزمان با هفته بسیج ادارات در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۸۶۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:167 ویژه برنامه به همت بسیج ادارات و کارمندان درخراسان شمالی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: رزمایش گروه‌های جهادی و اعزام 67 گروه جهادی به مناطق محروم و برپایی ۲۰۰ میز جهادی به مناسبت دهه فجر بسیج ادارات در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

سرهنگ خاکسار افزود: همایش فرماندهان پایگاه‌ها مدیران و روسای ادارات با سخنرانی فرمانده سپاه خراسان شمالی، برگزار می‌شود.مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: یادواره شهدای کارمند در اسفراین، مانه از دیگر برنامه‌های این هفته است و در حاشیه هر یادواره شهدا ویژه برنامه‌های فرهنگی نظیر ، تهیه بسته‌های معیشتی و تقدیر از فعالن گروه های جهادی و میزهای خدمت استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد.

سرهنگ خاکسار رزمایش کمک‌های مومنانه و دیگر برنامه‌های هفته بسیج ادارات برشمرد و گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای کارمند، تجلیل از بسیجیان کارمند نمونه، تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا با حضور سازمان یافته در گلزارهای شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج ادارات و کارمندان در این هفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار