خبرهای داغ:

توزیع ۲۰ بسته معیشتی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در بخش کنارتخته

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) سپاه ناحیه کازرون بیان نمود: به مناسبت میلاد مولی الموحدین ۲۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمندان این بخش تقسیم شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۴۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، خواهر بسیجی علیپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: به مناسبت میلاد مولی الموحدین 20بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمندان این بخش تقسیم شد.

وی ادامه داد: برنامه اهدا بسته های معیشتی با همکاری گروه جهادی شهید عبدالعلی جلالیان شهرکنارتخته شهرستان کازرون به مناسبت ایام ولادت امام علی (ع) صورت گرفت.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س)تصریح داشت: بسته های معیشتی شامل برنج ، مرغ، نمک به ارزش هربسته بیش از 300هزار تومان بوده که با همکاری خیرین بخش کنارتخته تهیه و اهدا شده است.

وی از اهداف برنامه های اهداء بسته معیشتی پرداخت و عنوان کرد: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در مناسبت ها و ایام یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شده است.

خواهر علی پور گفت: گروه جهادی شهید عبدالعلی جلالیان امسال در چندین نوبت کمک معیشتی با کمک نهادها, خیرین، و مردم منطقه در بین خانواده‌های آسیب پذیر توزیع و اهداء داشته و این کمک‌ها و رزمایش‌ها تا هرزمانی که احساس شود مردم ما نیاز به کمک دارند ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار