فرمانده سپاه کربلا در نوشهر:

بسیج خانه سازی برای محرومین جهاد عملی است

ساری-فرمانده سپاه کربلا بسیج حانه سازی برای محرومین را جهاد عملی دانست.
کد خبر: ۹۴۸۹۰۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

بسیج خانه سازی برای محرومین جهاد عملی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با دهه فجر و سالروز ولادت امام علی (علیه السلام)  در راستای جهاد خدمت رسانی، به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نوشهر و گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، مراسم افتتاح یک باب مسکن مددجوی بهزیستی در روستای نیرنگ از توابع این شهرستان با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا ، سرهنگ ابراهیم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر، زرودی فرماندار شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری و مجمع خیرین شهرستان برگزار شد.

بسیج حانه سازی برای محرومین جهاد عملی است

سردار مسلمی در این مراسم،ضمن تبریک میلاد مولود کعبه و گرامیداشت ایام الله دهه فجر،با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم اثار و برکات زیادی دارد، گفت: خواسته رهبر معظم انقلاب محرومیت زدایی و ساخت خانه مددجویی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان انکه یک هزار و 700 خانه مددجویی امداد و بهزیستی در دست ساخت است، افزود: تا به امروز 700 خانه به مددجویان تحویل شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه مجمع خیرین یک مجمع اثرگذار در ساخت خانه محروم است، اضافه کرد: کسری اعتبارات در ساخت خانه محرومین از مجمع خیرین تامین می شود که جای قدردانی و تشکر دارد.

فرمانده سپاه کربلا به هم افزایی و همکاری نهادهاف دستگاه های اجرایی  و گروه های جهادی، در ساخت خانه محروم اشاره کرد و گفت: کارجهادی در ساخت خانه محروم در همه مجموعه ها شکل گرفته که موجب رضایت مندی در بین مردم می شود .

سردار مسلمی بسیج حانه سازی برای محرومین را جهاد عملی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش برای ناامید کردن مردم است اما گروه های جهادی، دشمن را در رسیدن به اهداف خود  ناکام می گذارند.

انتهی پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها