خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

افسران جنگ اقتصادی امروز گروه‌های جهادی هستند

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: افسران جنگ اقتصادی امروز گروه‌های جهادی هستند و با بومی شدن اقتصاد مقاومتی، همه مردم بتوانند روی پای خود بایستند تا تکانه‌های اقتصادی دنیا برای کشور مشکل‌ساز نشود.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش گروه‌های جهادی شهرستان ملایر و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیجیان فعال در گروه‌های جهادی همچون سربازان کشور به آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کردند.

وی به دستاوردهای چهل و چهار ساله انقلاب‌ اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بارها شاهد اقدامات ضد امنیتی در کشور بودیم که نمونه آن در صحرای طبس رخ داد، اما با عنایت خدا شاهد شکست دشمن بودیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: افسران جنگ اقتصادی امروز گروه‌های جهادی هستند و با بومی شدن اقتصاد مقاومتی، همه مردم بتوانند روی پای خود بایستند تا تکانه‌های اقتصادی دنیا برای کشور مشکل‌ساز نشود.

وی بروز اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور را از فتنه‌های دشمنان خواند و بیان کرد: با وجود اینکه در استان‌های مختلف مشکلات امنیتی رخ داد، اما به برکت خون شهدا و به ویژه شهید مدافع امنیت و ولایت شهید «علی نظری» در استان همدان کمترین مشکل امنیتی را داشتیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه به رهبری رهبر فرزانه انقلاب، در دورانی زندگی می‌کنیم که یک حکومت اسلامی در کشور برقرار است، تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه امروز ما حفظ و حفاظت از انقلاب و تبیین دستاوردهای آن است.

به گفته وی، امروز بسیاری از مشکلات را در انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته‌ایم، اما دشمن در فضای مجازی با تمام توان ورود کرده و برای کشور و جوانان مشکل‌ساز شده‌ است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اقتصاد را یکی دیگر از گره‌های موجود در کشور دانست و اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی زمینه فعالیت اصلی گروه‌های جهادی است و برای رفع مشکلات اقتصادی باید مردم پای کار بیایند.

وی بیان کرد: مجموعه گروه‌های جهادی در پیشبرد اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی پیشرو هستند و اثرگذاری بالایی دارند.

در ادامه این همایش ۹ طرح اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات