مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر خبر داد

افتتاح ۹ طرح اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در ملایر

همدان- مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: ۹ طرح اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در شهرستان ملایر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۶۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حمیدرضا آقابیگی در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی ملایر با بیان اینکه امروز ۹ طرح اقتصاد مقاومتی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: دو کارگاه خیاطی با میزان تسهیلات ۲۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات بسیج سازندگی در شهر ملایر راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به پیگیری تکمیل دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای حسین‌آباد ناظم، گفت: به همت گروه جهادی گیاهواره و حمایت‌های بسیج سازندگی ملایر، مبلغ ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در راستای ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی و ایجاد ۳۵ کارگاه جذب شد و چهار کارگاه آن امروز به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر افزود: این کارگاه شامل باشگاه بدنسازی، کارگاه صنایع پلی‌استر فیلم‌برداری، عکاسی و محصولات ترشیجات و شوریجات است و در کنار بهره‌برداری از این کارگاه‌ها نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شامل محصولات دهکده اقتصاد مقاومتی نیز افتتاح شد.

وی همچنین به افتتاح دو خانه نیازمندان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: به همت گروه جهادی خیبر یک‌خانه نیازمند در روستای جوزان با زیربنای ۷۰ مترمربع و با ۱۶۰ میلیون تومان کمک خیران افتتاح شد.

آقابیگی ادامه داد: باتوجه‌ به قرارداد منعقد شده بین بسیج سازندگی و کمیته امداد ۴۰ منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی احداث می‌شود که ۲۰ پروژه تحویل بسیج سازندگی شده است.

وی افتتاح یک واحد مسکن محرومان در روستای کهریز ناظم با کمک خیران اشاره کرد و افزود: یک کارگاه ریسندگی نیز در روستای قلعه جوزان نیز افتتاح شد که برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: ۱۸۰ گروه جهادی در شهرستان ملایر مشغول فعالیت هستند و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر علاوه بر افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، رزمایش گروه‌های جهادی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار