معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم/ درخشش خبرنگار خبرگزاری بسیج

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز سه شنبه با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب قم، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسوولان استانی و اصحاب رسانه قم در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۹۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخشی از این آیین بیان کرد: همگرایی و توحیدی بودن بزرگترین دستاورد جشنواره ابوذر برای جامعه رسانه‌ای استان قم است.

امیرعلی عموزاده خاطرنشان کرد: تلاش می شود این جشنواره در سال های آینده در سطح بین‌المللی برگزار شود.
علی شعبانی دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم نیز در سخنانی با بیان اینکه ۵۷۹ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: از این بین ۵۰۰ اثر به مرحله داوری راه یافتند که در ۱۸۷ اثر از آنها بعنوان اثر برتر و ۳۱ اثر بعنوان اثر برگزیده انتخاب شدند.


در بخش گزارش مکتوب_عمومی، وجیهه غلامحسین زاده، الهام ملارضایی، یونس عزیزی و اصغر شهبازی به ترتیب از شهر بیست، یاران امین و خبرگزاری‌های کتاب ایران و ایرنا رتبه‌‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش مصاحبه نیز اعظم ربانی، مرتضی سعیدی نجفی و مهدی هواسی به ترتیب از خبرگزاری فارس، حوزه و پایگاه اطلاع‌رسانی قمنا، رتبه‌های برتر را بدست آورند و در بخش یادداشت و سرمقاله نیز علی علیزاده از خبرگزاری حوزه، محمدحسین کتابی از خبرگزاری رسا و حسن شیخ حایری از خبرگزاری فارس اول تا سوم شدند.

در بخش تیتر نیز محمد جهانگیریان از خبرگزاری ایرنا، فاطمه سادات محمدی از آستان بهارستان و وحید حاج سعیدی از روزنامه گویه بترتیب رتبه‌های اول تا سوم را بنام خود ثبت کردند و در بخش اینفوگرافیک و موشن گرافیک نیز سید محمدعلی برقعی از پایگاه اطلاع رسانی قمنا، احسان قنبری نسب از خبرگزاری رسا و نعمیه خشنودیان از صداوسیما حائز عناوین برتر گشتند.

در بخش گزارش ویدیویی زهره بیادی، شیما کرمیانی و فاطمه آقامحمدی هر سه از صدا و سیما مقامای اول تا سوم را بدست آورند.

در بخش ویژه این جشنواره هم فاطمه جمالزاده از خبرگزاری فارس رتبه اول را بدست آورد و صغری خیل فرهنگ از روزنامه جوان رتبه دوم و حسن پیروز منش از خبرگزاری دانشجو و سمیه حاجی احمدی از صدا و سیما رتبه سوم مشترک را از آن خود کردند.

همچنین در بخش(جان‌فدا) ویژه سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی نیز زهره نعلبندی از روزنامه شاخه سبز، مهدی کاظمی از رادیو معارف و عاطفه حردانی از خبرگزاری بسیج عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

ارسال نظرات