سردار کبیری‌پور:

ابزار هنر نقش مهمی در تصویرسازی تمدن نوین اسلامی دارد

جانشین سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب (ع) قم گفت: ابزار هنر در شکل گیری و تصویرسازی تمدن نوین اسلامی بیشترین نقش را دارد و مجموعه سپاه استان قم در این حوزه از اهالی رسانه دغدغه و صاحب فکر و ایده حمایت می کند.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار مهدی کبیری‌پور روز سه شنبه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم طی سخنانی بیان کرد: شرایط کنونی جامعه گویای نیازمندی فوق‌العاده به حوزه هنر و رسانه است، توجه و اهتمام به این عرصه همچنین با جزو مطالبات مهم مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.

جانشین سپاه امام علی‌بن‌ابیطالب(ع) استان قم ادامه داد: محتوا و تولیدات فاخر و ارزشمندی در قالب های مختلف رسانه‌ای بر اساس مبانی انقلابی وجود دارد که برای تأثیرگذاری بیشتر آنها در جامعه لازم است تا با زیور هنر آمیخته شود.

وی خاطرنشان کرد: ابزار هنر در شکل گیری و تصویرسازی تمدن نوین اسلامی بیشترین نقش را دارد و مجموعه سپاه استان قم در این حوزه از اهالی رسانه دغدغه و صاحب فکر و ایده حمایت می کند.

سردار کبیری‌پور خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای پرورش یک نسل کارآمد، تولید فکر و ایده از مباحث مهمی است که در عرصه تولیدات رسانه‌ای باید پررنگ تر گذشته شود.

ارسال نظرات