معاون هماهنگ کننده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع):

دشمن به دنبال عوض کردن جای شهید و جلاد است

معاون هماهنگ کننده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) گفت: ما باید مراقب باشیم و جهاد تبیین مورد نظر رهبری را همگی انجام دهیم چراکه دشمن در این شرایط به دنبال تحریف است و قصد دارد جای شهید و جلاد را عوض کند.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۱۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴

سرهنگ یادگاری معاون هماهنگ کننده لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) به مناسبت ایام دهه فجر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، اظهار کرد: بر اساس تبلیغات رسانه‌ای که دشمنان علیه نظام انجام دادند و اخباری که منتشر کردند امسال انقلاب نباید دهه فجر خود را می‌دید اما امروز ما شاهد شکست توطئه‌های آنان و گرامیداشت با شکوه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.

وی اضافه کرد: در شرایط امروز باید مراقب باشیم تا از شایعات دوری کنیم، این ایام پر خیر و برکت به نام ۱۲ بهمن و ورود امام خمینی(ره) به ایران و پیروزی انقلاب است و امروز ۴۴ سال است از عمر انقلاب می‌گذرد و دشمن نتوانسته هیچ خدشه‌ای به این درخت تونمند انقلاب وارد کند.

معاون هماهنگ کننده لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) گفت: باید در روز ۲۲بهمن امسال همه آحاد ملت، پاسداران، بسیجیان و رزمندگان، جانبازان، مدافعان حرم، امنیت و همگی در صحنه بیایند تا بار دیگری یک روز بی‌نظیر برای انقلاب به ثبت برسد.

وی ادامه داد: انقلاب ما ازسال۵۷ شاهد یک سری کم و کاستی‌ها همچون گرانی بوده است اما باید در نظر داشته باشیم که از نظر علمی و موشکی و در بسیاری از مسائل بعد از انقلاب به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده‌ایم و هیچ وقت همانند شاه خائن جلوی آمریکا وصهیونیست‌ها سرخم نکرده ایم.

یادگاری تصریح کرد: ما باید مراقب باشیم و جهاد تبیین مورد نظر رهبری را همگی انجام دهیم چراکه دشمن در این شرایط به دنبال تحریف است و قصد دارد جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی افزود: ما باید برای حفظ این نظام و انقلاب تا زمان ظهور تمام این مشکلات را تحمل کنیم و پشت رهبر انقلاب را خالی نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار