سردار سلیمانی در زنجان:

انقلاب اسلامی سرآغازی در تاریخ بشریت است/پیشرفت امروز ایران را باید با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جریان افتتاح پروژه آبرسانی به ۳۵ روستا در زنجان گفت: انقلاب اسلامی سرآغازی در تاریخ بشریت است. نظام سلطه تلاش می‌کند این حرکت امید بخش برای بشریت را متوقف کند و فتنه اخیر هم در راستای همین هدف بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

انقلاب اسلامی سرآغازی در تاریخ بشریت است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در دیدار با مدیران استان زنجان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دستاوردهای فراوانی نظیر ساقط‌شدن رژیم پهلوی و نیز خارج‌شدن ایران از سلطه آمریکا بود‌.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغازی در تاریخ بشریت است، تصریح کرد: از این رو نظام سلطه تلاش می کند این حرکت امید بخش برای بشریت را متوقف کند و فتنه اخیر هم در راستای همین هدف بود.

سردار سلیمانی گفت: امروز دیگر هیچ نظریه جذابی در غرب وجود ندارد و متفکران غربی نیز پایان لیبرال‌دموکراسی را اعلام کرده اند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: امروز پیشرفت ایران را نباید با دوران پهلوی مقایسه کرد و باید با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد و آمارهایی که از سوی مراجع بین‌المللی هم منعکس شده در این زمینه در دسترس همه است.

سردار سلیمانی گفت: ایران اسلامی اکنون به فناوری پرتاب ماهواره مجهز شده است، یک روزی انگلیس و آمریکا تعیین می کردند که ما باید در قبال انتظارات آنان چه نقشی را ایفا کنیم ولی امروز قدرت دفاعی و نظامی کشور با آن دوران قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه امروز ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد، افزود: در ریشه کنی بی‌سوادی نیز از میزان ۳۸ درصد جمعیت باسواد به بیش از ۹۵ درصد رسیده ایم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در زمینه بهداشت و درمان، انژری، فناوری های مخابراتی و راه های ارتباطی نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

وی ادامه داد: این پیشرفت ها با وجود همه فتنه افروزی ها و تحریم ها محقق شده و دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی هم از روی این است که انقلاب کارهای بزرگی انجام داد که مهم‌ترین آن خارج کردن ایران از سلطه بود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه باید نرم افزارهای لازم را برای حل مشکلات تدارک ببینیم، تصریح کرد: دهه فجر، دهه شعف‌برانگیز و شادی‌آوری برای همه دلسوختگان و ملت بزرگ ایران است که پرچمدار بوده و در این راه تلاش زیادی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: ظرفیت ملت ایران بسیار زیاد است و لازم است با هوشمندی و اقدامات انقلابی و بسیج ظرفیت ها تلاش مضاعفی را برای حرکت رو جلو داشته داشتیم.

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار