حجت الاسلام ناصر:

شهدا رفتند تا انقلاب و اسلام پابرجا بماند

زنجان _ رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت:شهدا برای رسیدن به اهداف والای خود از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا انقلاب و اسلام پابرجا بماند.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مسعود تقی لو با حضورسرهنگ لطیفی، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده و حجت‌الاسلام ناصر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان و جمعی از مسئولین و مردم ولایت مدار روستای قینرجه خدابنده برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ لطیفی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خدابنده اظهار داشت:امروز ما مدیون شهدا هستیم و اگر نامی از شهداء در جامعه‏ باقی مانده است به همت مردم و برگزاری یادواره شهداء بوده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا کار کوچکی برای پاسداشت از خودگذشتگی شهدا است، گفت: جوانان و نوجوانان بدانند که امنیت، استقلال و اقتدار امروز کشور ایران مرهون جانفشانی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

در ادامه حجت‌الاسلام ناصر، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با بیان اینکه در زمان جنگ جبهه اوج عبادت و عبودیت بود، عنوان کرد:در آن زمان حرفی جز اخلاص، عبادت، بندگی و ولایتمداری نبود.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز اگر بخواهیم شهداء از ما راضی باشند باید عبادت و عبودیت را در جامعه احیاء کرد، افزود:امروز این وظیفه خطیر بر عهده جوانان و فرزندان شهدا است که پیام انقلاب، جهاد، جنگ و شهادت را بازگو کند تا همه بدانند شهدا برای چه و به چه دلیل از جان، مال و خانواده خود گذشتند.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد:شهدا برای رسیدن به اهداف والای خود چه سختی‌ها دیدند، ولی هیچگاه از اراده آن‌ها کم نشد و عقب نشینی نکردند و همواره در مسیر ولایت ماندند تا انقلاب و اسلام پابرجا بماند.

ارسال نظرات