حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر؛

انقلاب اسلامی شباهت به طلوع نورانی اسلام دارد

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر، در یادواره شهدای روستاهای میلان‌بابا احمدی،کندرگفت:انقلاب اسلامی این واقعه بسیار عظیم، شباهت به اوایل طلوع نورانی اسلام عزیز داشت.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۹۴
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر یادواره شهدای روستاهای میلان‌بابا احمدی،کندر با حضور پرشور مردم ولایتمداردرحسینیه روستای میلان‌بابا احمدی برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر،گفت: به ارواح طیبه و مقدس همه شهیدان درود میفرستیم به ویژه به روح امام راحل عزیزمان که این راه را پیش روی ما قرار دادند و همه شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همه عرصه هایی که ما شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم عرض ادب داریم به ساحت مقدس همه شهیدان به ویژه شهدای مقدس و گلگون کفن این منطقه و این روستا و خدمت خانواده های شهدا و بستگان همرزمان عرض سلام داریم و دهه فجر را گرامی میداریم .

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: فجر انقلاب اسلامی این واقعه بسیار عظیم که شباهت به اوایل طلوع نورانی اسلام عزیز داشت به برکت خون شهدا امروز این نظام را بالنده در دنیا می بینیم.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: از همه کسانی که دست اندرکار این برنامه هستند تشکر و قدردانی می کنم به جهت اینکه در این ایام‌نورانی و پر برکت مخصوصا ماه رجب که آغاز فصل عبادت و ارتباط با خداست این یادواره نورانی را به نام شهدای عزیزمون برگزار کردند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه استان، دربخش دیگری از سخنانش گفت:برادران وخواهران انقلاب اسلامی  در یک شرایطی به پیروزی رسیدکه جهان یک شرایط ویژه داشت، دنیا به دو قطب تشکیل شده بود دنیا دونیمکره را تشکیل می داد، دو نصف شده بود، دو گروه شدند، کدخدای غربش امریکا و کدخدای شرقش روسیه بود و از بد حادثه کشور ماایران غرب آسیا مورد طمه جهان خواران بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر ادامه داد: امام خمینی (ره) هم فرمودند جهانخواران کشورهای اسلامی را بویژه کشور ما را غارت کردند،هم منابع روی زمینی هم منابع زیر زمینی منابع روی زمینی یعنی نیروی انسانی جوانان این مملکت و منابع زیر زمینی هم که معلوم‌ بود نفت و گازاین منابع خدادادی را درهمین رامهرمز درخوزستان وقتی نفت کشف شد انگلیسی ها چه کارکردند،در دوره پهلوی هم پدر  هم پسرهرچه خواستند معامله کردند با این کشور  هر طوری که خواستند رفتا کردند با حیثیت این کشور بازی کردند.

وی اظهار داشت: درپهلوی اول انگلیسی ها درپهلوی دوم‌ آمریکایی ها،نکته دوم‌، اسلام‌ مظلوم درآن موقعیت مقاطع تاریخی خود را طی می کرد هم بلوک شرق با اسلام مبارزه می کرد وهم بلوک غرب با اندیشه های اسلام‌مبارزه می کردند، شرق به یک شکل و غرب به شکل دیگر دین را افیون‌ملت میدانست، یعنی به آیین اللهی اهانت می کردند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در بخش دیگری گفت: دربحث هسته ای، یکی از مباحث بسیار مهمی که در آینده بعنوان قدرت هر کشور محسوب می شود این موضوع است، قدرت های آینده به دلیل اینکه منابع زیر زمینی تمام می شود و به وسیله انرژی هسته تمام‌ مشکلات را حل کنند حتی علم پزشکی بواسطه هسته ای می توان حل کرد و کشور ها برای امنیت و آسایش مردم باید در هوا و فضا حرف برای گفتن داشته باشند.

حاج نبی الله بابااحمدی مسئول هیأت رزمندگان اسلام فلارد در حاشیه این مراسم معنوی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: تلاوت آیات نورانی کلام‌ وحی،سرود جمهوری اسلامی،خیرمقدم گویی،سخنرانی، بیان خاطره، اجرای گروه سرود مدرسه شهید حمزه علی، مداحی، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و پذیرایی از دیگر برنامه های این‌ مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار