سازمان بسیج رسانه به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج رسانه به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

۲۲ بهمن ماه یادآور نعمتی الهی برای مردم ایران است که موجب شد تا یوغ بندگی و سرسپردگی به غرب را از گردن ملت ایران باز کرده و آزادی، غیرت، استقلال و قدرت را برای مردم به ارمغان آورد، البته این امر با مدد الهی در سایه وجود راهبری داهیانه پیر کبیر جماران، امام خمینی (ره) و جانفشانی و پایمردی امتی وفادار و فداکار محقق شد.

امام راحل با انگیزه‌ای خدایی و حمایت بی‌نظیر از سوی عاشقان الهی توانست جلوی قهقرا و انحطاط تاریخی ایران را بگیرد و سرزمینی پهناور را که در دوران منحوس ستم‌شاهی تحقیر و عقب‌مانده شده بود در مسیر رو به رشد کمال و پیشرفت قرار دهد.

انقلاب اسلامی به واقع چشمه‌ای از نور الهی بود که بر ملت ایران تابید تا معنی استقلال را به عینه به نمایش بگذارد و تجربه‌ای بی‌بدیل برای میدان‌داری جوانان بود و نشان داد که «ما می‌توانیم» همواره کارساز است.

امروز دشمنان قسم‌خورده که ایران اسلامی که انقلاب خمینی را بزرگترین خطر برای خود می‌دانند از همه فتنه‌ها و ترفندها بهره می‌گیرد و دست به هر جنایتی می‌زند تا انقلاب اسلامی را از ریل خود خارج کرده و موجبات توقف ملت شهیدپرور ایران را فراهم کند.

غافل از اینکه انقلاب اسلامی به اتکای پشتیبانی و ایستادگی مردم در بزنگاه‌های مهم تبدیل به پدیده‌ای زنده، با اراده و در حال رشد تبدیل شده است و دوقطبی‌هایی که این روزها دشمنان در حال دمیدن در آتش فتنه آن هستند در یک حرکت انقلابی از سوی مردم فهیم ایران خنثی خواهد شد و راه به جایی نخواهد برد.

سازمان بسیج رسانه در سالگرد چهل‌ و‌ چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از تمامی اقشار مردم ایران اسلامی به ویژه اصحاب رسانه به عنوان تنویرکنندگان افکار عمومی دعوت می‌کند که با حضور باشکوه در راه‌پیمایی 22 بهمن این جشن بزرگ را تبدیل به مظهر اتحاد ملی کنند و باعث تعالی همه‌جانبه، ارتقای امنیت، استقلال و آرامش هرچه بیشتر این مرز و بوم شوند.

ارسال نظرات