خبرهای داغ:
حجت الاسلام زارعی:

تعظیم و گرامی‌داشت یوم الله 22 بهمن، ضرورتی دو چندان و مضاعف دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه روانسر گفت: راهپيمايي باشکوه 22 بهمن همچون گذشته، رفراندومي خودجوش در تاييد استواري و عزتمندي انقلاب اسلامي ايران است.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر گفت: بدون شک مردم زمان شناس در این برهه‌ی مهم از تاریخ معاصر ایران، که دستاوردهایش پرشمارتر، عظمت و اقتدارش ملموس‌تر و عمق نفوذ راهبردی‌اش در پهنه‌ی جهان گسترده‌تر است و به فضل خداوند متعال زمینه‌ی شکوفایی، جهش و پیشرفت ملی در سایه‌ی تدابیر رهبری معظم، مراجع عظام تقلید و نخبگان فکری و فرهنگی و به ویژه ملت صبور و کوشا مساعدتر و مهیاتر است؛ تعظیم و گرامی‌داشت یوم الله 22 بهمن، ضرورتی دو چندان و مضاعف دارد.

حجت الاسلام زارعی 22 بهمن را به ملت ايران و همه بشريت تبريک گفت و اظهار داشت: اين راهپيمايي باشکوه همچون گذشته ، رفراندومي خودجوش در تاييد استواري و عزتمندي انقلاب اسلامي ايران است که راهپيمايان آن را با شعار هاي کوبنده خود يکصدا فرياد مي زنند.

وی بیان کرد :پيروزی انقلاب، شکل‌گيري نظام مقدس جمهوری اسلامي و دستيابی به عزت و شرف و استقلال و آزادی ملت، مديون خون پاک شهيدان معظم و صبر و استقامت تحسين‌ برانگيز خانواده‌های گرانقدر آن عزيزان است، ملت مسلمان ايران تکريم و قدرشناسي هر چه بيشتر از اين خانواده‌هاي سرافراز را وظيفه خود و همه مسئولان دانسته و تلاش بی وقفه در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را، راه حقيقي سپاس از شهيدان ميهن اسلامی می داند.

زارعی تاکید کرد: بهمن بزرگ‌ترین روز پیروزی ملت ایران در صحنه داخلی و بین‌المللی است؛ یعنی روزی است که ملت توانست استبداد و استعمار را برای همیشه پشت سر بگذارد و حکومت ملی و اسلامی را طبق مردم سالاری دینی تشکیل دهد.

ارسال نظرات