استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل:

حضور باشکوه مردم به فتنه اخیر پایان داد

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: حضور با صلابت مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به فتنه‌های اخیر دشمنان و میدان‌داری آنها در عرصه فریب افکار عمومی پایان داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

حضور باشکوه مردم به فتنه اخیر پایان داد

به گزاری خبرکزاری بسیج از اردبیل ،حجت‌الاسلام حسین نوری، اظهار کرد: این حضور نه تنها پیام روشنی برای ابرقدرت‌های جهانی داشت بلکه اتمام حجت با فتنه‌گران داخلی بود که به هیاهوهای بی‌ثمر خود پایان داده و اجازه دهند این ملت با آرامش و ثبات بیشتر در عرصه‌های مختلف حرکت جهادی خود را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های اقتصادی مردم و مشکلات معیشتی آنها ناشی از نابسامانی‌ها و فتنه‌گری‌های اخیر دشمنان بود که انتظار می‌رود با برچیده شدن این حرکت خباثت‌آلود دشمن، زمینه برای ثبات و آرامش بیشتر در جامعه فراهم آمده و مسئولان با احساس مسئولیت و حرکت منسجم مسیر خدمت‌رسانی را ادامه دهند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل گفت: راهپیمایی امسال به ویژه در اردبیل به معنای واقعی تقویت جبهه انقلاب و تولید قدرت نرم برای نظام بود تا در کنار آن ایادی کفر نیز بفهمند که این انقلاب ارزش‌ها و دستاوردهای آن مورد حمایت و همراهی مردم است.

حجت‌الاسلام نوری افزود: در ۴۴ سال اخیر جمهوری اسلامی ایران به خاطر پیشرفت‌ها و توسعه در ابعاد مختلف با عصبانیت استکبار و جهبه غرب روبه‌رو بوده در حالی که عمق وفاداری و ایمان مردم را به نظام، شهدا و انقلاب بیش از هر زمان دیگر شاهد هستیم.

وی نقطه ذلت استکبار را در این چهار دهه یادآور شد و خاطرنشان کرد: کوتاه شدن دست آمریکایی‌ها و سران غرب از یغماگری در این کشور و در نقطه مقابل استقلال و قدرت‌نمایی ایران در حوزه‌های مختلف آتشی بر جان آنها انداخته و تلاش می‌کنند تا نقطه نفوذ منطقه‌ای و قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را کاهش داده و به نوعی مهار کنند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل اضافه کرد: ملت ایران به دور از هر هیاهو با تکیه بر مبانی ارزشی، دینی و اعتقادی به ویژه اقتدا به سیدالشهدا (ع) راه عزتمندانه را در پیش گرفته و به هیچ وجه وابسته به قدرت‌های غرب و شرق نیست بلکه این حضور و همراهی مردم است که بزرگترین صلابت را به انقلاب اسلامی بخشیده است.

ارسال نظرات